تلاش هکرهای خط لوله سوخت آمریکا برای جذب و تضعیف سیستم امنیتی

اما محققان Future Recorded و Microsoft دریافتند که این وب سایت در واقع متعلق به یک گروه هکر به نام Finn 7 است.

پیشتر مقامات و رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند که این گروه صدها وب سایت تجاری در ایالات متحده را هک کرده و اطلاعات بیش از 20 میلیون کاربر را به سرقت برده است.

نرم افزار طراحی شده توسط گروه نیز برای هک شبکه سوخت در جنوب شرقی ایالات متحده استفاده شد.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها نگران حملات سایبری علیه گروه های آسیب پذیر خاص ، به ویژه بخش مالی و بخش امنیت ملی هستند.

دسامبر گذشته ، دولت روسیه ادعا کرد که خود را با هکرهای گروه Solar Wind مرتبط کرده است. این گروه هکرها به عنوان بخشی از عملیات جاسوسی خود در حملات بی شمار به سازمان های فدرال و 100 گروه بخش خصوصی شرکت داشته است.

حملات سایبری یکی از موضوعات رایج در ایالات متحده است. حمله ماه مه به یک خط لوله و شرکت گوشت آمریکا و همچنین حملات جداگانه گروه های سایبری مستقر در روسیه ، زنجیره تامین مواد غذایی آمریکا را تهدید کرد. مدارس ، بیمارستان ها و گروه های دولتی نیز در جریان همه گیری تاج تحت تأثیر حملات سایبری قرار گرفتند.

دولت بایدن در ماه آوریل روسیه را به دلیل حملات سایبری علیه روسیه به بهانه حملات سایبری تحریم کرد. او همچنین تابستان امسال به دلیل هک سرورهای ایمیل مایکروسافت به دولت چین حمله کرد.

در ماه مه امسال ، جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا ، فرمان تقویت امنیت سایبری فدرال را امضا کرد و تعدادی از سازمان ها و موسسات در این کشور مقابله با حملات باج افزارها را در اولویت خود قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید