سیستم مورد نیاز بازی Kalaf Duty Warzone

سیستم مورد نیاز بازی Kalaf Duty Warzone

تاثیر سیستم بر تجربه گیم پلی Kalaf Duty Warzone

یکی از دلایل محبوبیت Kalaf Duty Warzone گرافیک بالا و محیط جذاب و حرفه ای آن است. تا جایی که حس واقعیت و حضور در محیط را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین برای به دست آوردن یک تجربه لذت بخش از بازی، باید یک سیستم مناسب داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر سیستم شما قادر به اجرای Kalaf Duty Warzone نباشد، ممکن است با تاخیر در بازی مواجه شوید.

فقط یک لحظه تاخیر کافی است تا حریف به شما شلیک کند و شما را از بازی خارج کند. به خصوص که Kalaf Duty Warzone یک بازی آنلاین است و علاوه بر یک سیستم با کیفیت، باید اتصال اینترنت خوبی نیز داشته باشید. اما لازم به ذکر است که اگر می خواهید در بازی موفق شوید، باید CP اضافی تهیه و خریداری کنید. CP Warzone به شما این امکان را می دهد که آیتم ها و تجهیزات درون بازی را خریداری کنید و از آنها برای شکست دادن رقبای خود استفاده کنید.

سیستم مورد نیاز نسخه ویندوز Kalaf Duty Warzone

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، گیمرها این شانس را دارند که Kalaf Duty Warzone را روی ویندوز و سیستم های خانگی نصب کنند. اگر قصد نصب چنین بازیی را دارید سیستم شما باید دارای پردازنده Intel Core i3-4340 و کارت گرافیک Nvidia GTX 670 باشد همچنین اگر سیستم شما دارای 8 گیگابایت رم باشد می توانید بدون مشکل بازی را اجرا کنید.

اما پیشنهاد می کنیم برای اجرای بازی با بهترین کیفیت و فریمورک مناسب برای شما، سی پی یو شما Intel Core i5-2500K و کارت گرافیک و رم شما به ترتیب Nvidia Geforce GTX 970 و 8 گیگابایت باشد. هرچه CPU، کارت گرافیک و رم سیستم شما بالاتر باشد، کیفیت محیط بازی و در نتیجه تجربه کالاف دیوتی بهتر است. در چنین شرایطی است که می توانید با خرید Sippy Warzone یک بازی هیجان انگیز و حرفه ای را شروع کنید.

البته به یاد داشته باشید که برای اجرای نسخه ویندوزی Call of Duty Warzone به حداقل 175 گیگابایت فضای خالی روی هارد دیسک نیاز دارید. با این حال، سیستم مورد نیاز برای نصب Kalaf Duty Warzone در ویندوز به صورت زیر خواهد بود:

  • حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Kalaf Duty Warzone

پنجره ها: ویندوز 7 64 بیتی (SP1) یا ویندوز 10 64 بیتی

پردازنده یا پردازنده: Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300

کارت گرافیک یا کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 670 یا GeForce GTX 1650

رم یا رم: 8 گیگابایت

فضای هارد دیسک مورد نیاز: 175 گیگابایت

مستقیم X یا DirectX: DirectX 12

  • سیستم بازی Kalaf Duty Warzone پیشنهادی

پنجره ها: (ویندوز 10 64 بیتی (آخرین سرویس پک

پردازنده یا پردازنده: اینتل Core i5-2500

کارت گرافیک یا کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1660 یا Radeon R9 390 / AMD RX 580

رم یا رم: 12 گیگابایت

فضای هارد دیسک مورد نیاز: 175 گیگابایت

مستقیم X یا DirectX: DirectX 12

سیستم مورد نیاز نسخه موبایل Kalaf Duty Warzon

با توجه به استقبال بسیار خوب گیمرها از نسخه ویندوزی، شاهد عرضه نسخه موبایل کالاف دیوتی بودیم. این نسخه دقیقا مشابه نسخه ویندوزی این بازی است که مخصوص گوشی های موبایل طراحی شده است. در این نسخه نیز کاربران می توانند CP Varzon Mobile را جمع آوری و خریداری کنند و از این طریق اکانت خود را ارتقا دهند. برای تجربه بهتر از نسخه موبایل Callaf Duty Warzone، گوشی شما باید شرایط زیر را داشته باشد:

سیستم مورد نیاز بازی اندروید Kalaf Duty Warzone:

سیستم عامل: اندروید 10

پردازنده یا چیپست: Snapdragon 730G یا Hisilicon Kirin 1000 یا Mediatek Helio G98 یا Exynos 2100

فضای ذخیره سازی مورد نیاز: 4 گیگابایت

رم: 4 گیگابایت

سیستم عامل پیشنهادی بازی Kalaf Duty Warzone اندروید

سیستم عامل: اندروید 10

پردازنده یا چیپست: Snapdragon 865 یا Hisilicon Kirin 1100 یا MediaTek Dimensity 700U یا Exynos 2200

فضای ذخیره سازی مورد نیاز: 6 گیگابایت

رم: 6 گیگابایت

سیستم عامل مورد نیاز بازی Kalaf Duty Warzone برای ios

سری موبایل: آیفون نسخه 8 به بعد

سیستم عامل: ios11 و بالاتر

GPU: اپل بایونیک A10

فضای ذخیره سازی مورد نیاز: 4 گیگابایت

رم: 2 گیگابایت

سیستم عامل پیشنهادی برای بازی Kalaf Duty Warzone برای ios

سری موبایل: آیفون 8 به بعد

سیستم عامل: ios12 و بالاتر

GPU: Apple Bionic A11

فضای ذخیره سازی مورد نیاز: 6 گیگابایت

رم: 2 گیگابایت

با خرید CP Warzone Mobile یک بازی لذت بخش را تجربه کنید

اما شاید بدانید که در بازی Warzone یک ارز رایج به نام Warzone CP وجود دارد. بازیکنان می توانند به فروشگاه داخل بازی رفته و با جمع آوری و خرید CP Warzone، اسلحه، تجهیزات، پوسته و سایر لوازم جانبی جذاب را خریداری کنند. همچنین با خرید CP Kalaf Duty Warzon امکان ارتقا و ارتقا اکانت کاربری شما وجود دارد. بنابراین اگر قصد خرید سی پی ورزون شما می توانید CP مورد نیاز را از سایت های مورد اعتماد دریافت کنید.

وجود پک های سی پی وارزون با قیمت ها و تعداد متفاوت دست شما را برای خرید سی پی وارزون موبایل کاملا باز می گذارد. از دیگر مزایای خرید سی پی ورزون از مجموعه ما می توان به قیمت رقابتی، اطمینان از مسدود نشدن حساب، واریز CP فوری و سریع و موارد دیگر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید