سیگنال تحریم های جدید آمریکا بر بازار دلار

سیگنال تحریم های جدید آمریکا بر بازار دلار

روز جدید :

هفته گذشته بازار ارز تهران شاهد نمایش قدرت بازار بود. سیاست جدید ارزی بانک مرکزی، دلار را دو کانال پایین آورد.

تقویت انتظارات کاهشی در بازار ارز

پنج شنبه هفته گذشته بازار با اخبار جدیدی از بانک مرکزی مواجه شد بر اساس مجوز جدید بانک مرکزی برای صرافی ها برای خرید ارز، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان صادرکننده با نرخ توافقی در صرافی ها آزاد شدند. تقویت شود.

سیگنال تحریم های جدید آمریکا بر بازار دلار

اما روز آخر هفته برگه برگشت. وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه دو شخص حقیقی و ۹ نهاد حقوقی مرتبط با ایران اعمال کرده است. وی گفت: در صورت عدم توافق، به اختیارات تحریمی خود برای محدود کردن صادرات نفت و فرآورده های نفتی و پتروشیمی به خارج از ایران ادامه خواهیم داد. همچنان بین ایران و غرب ثبات دارد و همین امر باعث شده تا برخی از بازیگران ارز در بازار قرار گیرند.

شایعه استعفای علی باقری در بازار ارز

از سوی دیگر بازار با شایعه ای همراه بود. خبر استعفای علی بهاگری در میان برخی از کاربران فضای مجازی با استناد به توییت های وی منتشر شد. معامله گران رو به رشد سعی کرده اند دلار را بالاتر ببرند و شایعات را برجسته کرده اند.به طور کلی، این اخبار باعث افزایش قیمت دلار در معاملات پشت صحنه یک کاناله شده است و این ممکن است بر انتظارات رو به رشد بازار امروز تأثیر بگذارد.

اتفاق عجیبی در بازار دلار رخ داد

با این حال برخی از معامله گران معتقدند که بازارساز به شدت از افزایش قیمت دلار جلوگیری خواهد کرد. یکی از نشانه های جدیت بازارساز تداوم عرضه بازار تنظیمی در روز جمعه بود که با تعطیلی بازار متشکل سنتی در روز جمعه، برای برخی از دلالان ارز نیز عجیب بود.

دیدگاهتان را بنویسید