سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد


ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912085

مدیرکل فرهنگ و معارف اسلامی سیستان و بلوچستان:

علی سرغزی گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان امروز با اجرای گاومرد آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان امروز با نمایش گئومرد به نویسندگی منصور فارسی و کارگردانی سعید کیها روی صحنه رفت.

وی افزود: «من روناک اشتم» به نویسندگی اعظم آقایی فاروجی و کارگردانی معین زنده دل، «گل ذوب» به نویسندگی سید صادق فادلی و کارگردانی سحر کیخایی جوان و «آدولف هیتلر» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی اجرا می شود. در روز اول جشنواره

این مسئول ادامه داد: در دومین روز از این جشنواره، نمایش های کوتوله به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی حسین غوری، زندگی سگ مرده به نویسندگی حامد کمیلی و کارگردانی مرتضی مودی، گوروب فرو به نویسندگی سعید بادینی، کارگردانی. حامد سراوانی و مردمان مردابا به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محیبی به روی صحنه می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: همزمان با آخرین روز سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان نمایش «قضیه به ظاهر» به نویسندگی و کارگردانی صادق حیاتی عرضه می شود.

باید بگویم؛ سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان در نخیل و فلات آفتاب و تئاتر زنده یاد هادی فاضلی در دو نوبت صبح و عصر به مدت سه روز در فرهنگسرای جوانان زاهدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید