شادی عجیب مدیرعامل استقلال هواداران بازگشت بازیکنان استقلال

شادی عجیب مدیرعامل استقلال هواداران بازگشت بازیکنان استقلال

بهرام امیری درباره وضعیت کانون هواداران پس از پایان نیم فصل لیگ برتر گفت: مداح یک باشگاه خصوصی است که برای ایجاد اشتغال برای جوانان ایجاد شده است. ما جوانان مستعدی را به این تیم جذب کردیم و از همان ابتدا هدفمان این بود که در پایان فصل اول لیگ برتر تیم را در این سطح نگه داریم.

وی افزود: خدا را شکر تیم توانست به اهدافی که برای نیم فصل اول در نظر گرفته بودیم دست پیدا کند. زمانی که در باشگاه شروع به کار کردیم، نقل و انتقالات پیش فصل تمام شده بود و نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم، اما برای نیم فصل دوم برنامه داریم و تاکنون بابک مرادی و بابا محمدی را جذب کرده ایم. سه یا چهار بازیکن دیگر هم جذب می کنیم تا با تیمی آماده برای نیم فصل دوم شروع به کار کنیم.

وی گفت: متأسفانه انتظارات ما برآورده نشد اما برای ما مهم نیست که خواسته هایمان برآورده شود یا خیر. ناموفق استقلال تیم بزرگی است و من خیلی خوشحالم که این تیم با تقوای تمام مقابل ما حضور دارد چرا که هر چه تیم مقابل ما قوی تر باشد بهتر کار می کنیم. می خواهیم خوب بازی کنیم و خوشحالیم که استقلالی ها سلامتی خود را به دست آورده اند. مطمئنم روز جمعه شاهد بازی خوبی برای تماشاگران خواهیم بود.

امیری درباره وضعیت میزبانی هواداران لیگ برتری و اینکه آیا در نیم فصل دوم بازی های خانگی خود را در کرج انجام می دهد، اظهار کرد: ورزشگاه شهدای قدس و تهتی تهران آماده نبود و مجبور شدیم در این بازی ها بازی کنیم. کرج و تا آماده شدن این ورزشگاه ها در کرج می مانیم.

وی در پاسخ به بیانیه ای مبنی بر مخالفت هیات فوتبال تهران با برگزاری بازی های هواداری در خارج از استان گفت: این در صورتی است که زمینه برگزاری این مسابقه در استان تهران فراهم باشد. جلسات متعددی با آقایان شیرازی و تیموری داشتیم و قرار شد هر چه زودتر زمین ها آماده شود اما الان فصل سردی است و طبیعی است که زمین در این اقلیم آماده نشده باشد. بعید می دانم تا پایان فصل زمین مورد تایید سازمان لیگ در استان تهران برای ما آماده شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید