شاهرخ خان با لباس احرام/ آرزوی خالصانه ستاره سینمای بالیوود برای حضور در مراسم حج


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915259

چهره سرشناس بالیوود که برای شرکت در جشنواره فیلم دریای سرخ به عربستان رفته بود، پس از پایان جشنواره حج عمره را به جا آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هندوستان تایمز، با انتشار تصاویری از شاهرخ خان در احرام، طرفداران او در شبکه های اجتماعی بسیار احساساتی شدند و ابراز احساس کردند که او موفق شده به آرزوی قلبی خود برای زیارت این مکان مقدس دست یابد.

تصاویری از شاهرخ خان در حال انجام مناسک حج و عمره روز گذشته در مکه مکرمه منتشر شد.

وی در حالی که روز چهارشنبه در دومین دوره جشنواره فیلم دریای سرخ در عربستان سعودی حضور داشت، در کنار دیگر چهره هایی چون شارون استون، الیور استون و برونو مارس یکی از چهره های سرشناس حاضر در این دوره از جشنواره بود.

تاکنون چند تن از مشاهیر مشهور بالیوود از جمله دیلیپ کومار و عامر خان در مراسم حج و عمره شرکت کرده اند. شاهرخ خان پیشتر در مصاحبه ای با تایمز آو ایندیا گفته بود که تاکنون نتوانسته به مکه مقدس مشرف شود و قطعا مراسم حج در دستور کار وی است و دوست دارد با پسرش آریانو و دخترش سوهانا این کار را انجام دهد. هنوز معلوم نیست فرزندانش او را در این مراسم همراهی کردند یا خیر.

شاهرخ خان به زودی در فیلم «پتان» دیده می شود. پوستر فیلم Action Way اخیرا منتشر شده است. در این پوستر او به همراه دیگر بازیگران این فیلم یعنی دیپیکا پادوکن و جان آبراهام هر کدام 3 اسلحه در دست دارند. این فیلم به تهیه کنندگی سیدارت آناند ساخته شده و اکران آن از 25 ژانویه آغاز می شود.

این بازیگر به تازگی فیلم «خر» را در خاورمیانه کلید زده است. این فیلم به کارگردانی راجکومار هیرانی و بازی Taapsee Pannu است و قرار است در دسامبر سال آینده اکران شود.

او همچنین در فیلم جوان آتلی در کنار Nayanthara و Vijay Sethupathi بازی می کند که در ژوئن آینده به ۵ زبان هندی، تامیل، تلوگو، مالایالام و کانادا اکران خواهد شد.

شاهرخ خان در یک خانواده مسلمان در دهلی متولد شد و در چندین فیلم خود از جمله من خان هستم و هی رام به عنوان یک چهره مسلمان بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید