شاهکار جدید ایران خودرو با موتور قراضه!

شاهکار جدید ایران خودرو با موتور قراضه!

ایران خودرو برای کاهش هزینه ها و عرضه آن با قیمت جدید، موتور پژو 206 متوقف شده را در پژو 207 جا می دهد.

چندی پیش ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مدارک و مدارک هزینه های تولید پژو 207 با موتور TU3 به نهادهای مربوطه قیمت گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، دعوتنامه دعوت از مشتریان به پرداخت را تکمیل کنید و تحویل ماشین شروع خواهد شد.”

وی همچنین تاکید کرد: تولید پژو 207 با موتور TU3 در حال انجام است و تعهدات مقرر آماده تحویل است و به محض اعلام قیمت، تعهدات و واگذاری خودروها انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، موتور پژو 206 که قبلا در این شرکت تولید می شد و امروز تولید آن متوقف شده است، برای کاهش قیمت باید روی پژو 207 نصب شود. ایران خودرو با این ترفند می تواند ضمن دریافت قیمتی جدید، خودروی پژو 206 را با ظاهری جدید به نام پژو 207 روانه بازار کند، خودرویی که با پژو 206 تنها از نظر ظاهری تغییرات اندکی دارد و عملا مصرف کننده آن را دارد. محصول جدید نخریده..

بررسی ها نشان می دهد ایران خودرو در پژو 206 تیپ 5 از موتور TU5 با حجم موتور 1600 و در محصولات پژو 206 تیپ 2 و 3 از موتور TU3 با حجم موتور 1400 استفاده کرده است.با نصب موتور TU3 بر روی پژو 207 کاربر در واقع با قدرت و گشتاور کمتر موتور و مشکلات زیادی از جمله کشش ضعیف در شیب مواجه خواهد شد. این موضوع باعث می شود که مصرف کنندگان در آینده از این وسیله نقلیه استفاده کنند.

اما نکته مهم اینجاست که در روند تولید این خودروی به ظاهر جدید، خبری از نوآوری و معرفی محصولات جدید نیست و خودروساز با استفاده از این ترفندها، تغییرات ظاهری محصولات قدیمی خود را برای عرضه محصولات اعمال می کند. تحت عنوان خودروی نو و در این شرایط با توجه به سبد درآمدی، مصرف کننده مجبور به خرید این خودروها با قیمت های نو و شاید بالاتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید