شاگردان باخمن با حضور بی نظیر خود حضوری دیدنی را جاودانه کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; چهل و سومین جشنواره ملی ایران با وجود همه محدودیت‌ها در سراسر ایران آغاز شد و باز هم برای جهانیان مایه شگفتی بود که هر کاری از دستشان بر می‌آمد تا مردم را ناامید کنند. اما استواری مردم و استقامت آنان نقشه بدخواهان را باطل کرد و رویاهای آنان را به کابوس تبدیل کرد. شادی حضور جوانانی که آینده انقلاب را در خود دارند نویدبخش آینده ای است که به دست خودشان و در ادامه آرمان های این انقلاب ساخته خواهد شد..

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح روز جمعه 22 بهمن ماه مراسم رژه خودروها و موتورسیکلت ها در اراک برگزار شد.

در حالی که ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت اجازه برگزاری جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای سرخ را تنها در قالب خودرو و موتور سیکلت داد، مردم اراک دست از تلاش برنداشتند و به هیچ وجه برخی حتی در مسیرهای پیاده روی به دنیا ثابت کنند که هیچ چیز نمی تواند آنها را از حضور در این مراسم باز دارد.

در این مراسم که از ساعت 10 صبح از ابتدای بلوار شهید عجفی آغاز شد، جمع کثیری از شهروندان به همراه خانواده های خود با خودروهای شخصی به مراسم رژه پیوستند.


e059ecfa 83d0 4d30 95ea 1b05dd0e2d6a خبر خاکستری

حضور پرشور جوانان، نوجوانان و کودکان در رژه خودروهای اراک جلب توجه کرد; نسل سوم و چهارم انقلاب با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.


01f0a0e2 dee1 4f4d 8111 ac8c58643b1c خبر خاکستری

جوانان دیروزی که اکنون سپید مو و میانسال هستند، با دیدن جوانانی که همچنان به دفاع از آرمان های انقلاب ادامه می دهند، خوشحال می شوند و با رضایت از انقلاب لبخند می زنند.

حضور کودکان و نوجوانان در مسیر پیاده روی نشاط آور است. با عکس های متفاوت و جذابی که از حاج قاسم داشتند. بچه دار شدن، حتی در ماشین، امیدوار کننده است.


6efd7589 3dc0 46da a751 b92a47bc8c0d خبر خاکستری

در این میان بسیاری از مردان و زنان میانسال معمولی سوار بر موتورسیکلت، پرچم و تلفن، این روز را جشن می گیرند و آن را به عنوان یکی از پرافتخارترین روزهای زندگی خود ثبت می کنند.


e1df5928 3002 4c3b 87db b2eccc5fb761 خبر خاکستری

همه این حضور به معنای ارزیابی دستاوردهای انقلاب است. اما این امر مستلزم تلاش مدیران برای حل مشکلات است.

روزهای قبل از انقلاب روزهای مهمی است که با همت مدیران و همدلی مسئولان می تواند به روزهای شاد، زیبا و خاطره انگیز تبدیل شود.

عکس و گزارش علیرضا نجمی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید