مردم در راهپیمایی 18 آذر حضوری دیدنی خواهند داشت


ساعت: 09:38
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920318

بازماندگان اظهار داشتند: امسال با وجود اقدامات مذبوحانه فتنه گران عزم دلسوزان نظام و مردم شریف ایران اسلامی برای شرکت در 18 اسفند که در واقع در دهان معدین است افزایش یافته است و خداوند راهپیمایی امسال را مطمئنا بزرگتر از سال های گذشته خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از علمای اهل سنت جنوب کشور شیخ حسین بزمانگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: پیشنهاد می کنم مسئولان محترم طوری برنامه ریزی کنند که شاهد حضور دانش آموزان عزیز در این راهپیمایی بزرگ باشیم چرا که حضور دانش آموزان در مراسم 18 آذر باعث می شود نسل جوان با تاریخ انقلاب اسلامی و هزینه هایی که برای اثبات این کشور انجام شده است آشنا شوند.
وی افزود: قطعا و بدون شک این روز بزرگ در تاریخ انقلاب زنده و ماندگار خواهد بود و نباید اجازه داد دشمنان درون و بیرون آن را فراموش کنند.
بازماندگان ادامه دادند: ملت ایران برای استقرار این نظام الهی هزینه های سنگینی را متحمل شدند تا به این مرحله برسند و اجازه نمی دهند برخی افراد برجسته ارزش های ملی و دینی بیگانگان را زیر سوال ببرند.
وی بیان کرد: همه ساله استکبار با روشی جدید سعی در حمله به این انقلاب دارد اما تجربه 44 سال اخیر نشان می دهد که ملت ایران در برابر این تهدیدات آسیب پذیرتر شده است و با وعده ای که به حضرت امام خمینی (ره) مدظله العالی داده است. علی و شهدا وفادارند و به چشم کور دشمنان اسلام وفادار خواهند ماند و گوش به فرمان امام خامنه ای خواهند بود و به فرمان امامشان سر و جان خود را فدای اسلام و ایران عزیز خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید