شاید اسکوچیچ من را باور نمی کند

ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796280

بازیکنان استقلال در میکسون پس از بازی خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال فولاد در محوطه مختلط ورزشگاه آزادی صحبت کردند.

حسین زاده: اگر حریف من را نمی گرفت به گل می رسیدم

امیرحسین حسین زاده پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد گفت: خدا را شکر در یک دیدار مهم پیروز شدیم. ما واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم تا در مسیر باقی بمانیم. فقط سه امتیاز برای ما مهم بود. بازی سخت و هیجان انگیزی بود. خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم و هواداران را خوشحال کردیم.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا اخراج بازیکن فولاد درست بود یا خیر، اظهار کرد: اگر لباس هایم را می گرفت می توانستم به حرکت ادامه بدهم اما واقعا نمی توانستم حرکت کنم، باز هم باید متوقف می شدم.

ژوسین زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه مدافع کناری می رسد، گفت: من ندیدم، اگر پاس می دادم تمام می شد و به دروازه بان می رسیدم.

وی درباره حالش گفت: خدا را شکر حالم خوب است. من کاری را که از من می خواهند انجام می دهم. به امید خدا استقلال قهرمان می شود.

آذری: امیدوارم بعد از ناداوری قهرمان شوم

رضا آذری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: بازیکنان در این دیدار خیلی زحمت کشیدند و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. هفته آینده در اراک بازی داریم که خیلی مهم است و امیدوارم در آنجا هم موفقیت داشته باشیم.

آذری درباره اطمینان فرهاد مجیدی به او برای پیوستن به استقلال توضیح داد: مدتی به دلیل مصدومیت غایب بودم اما به لطف خدا و کمک آقای فرهاد توانستم بازی کنم. شاید به خاطر جوانی ام دارم اشتباه می کنم و در آینده خوب می شوم. در گذشته ناامید نشدم و اگر بازی نکردم به خاطر مصدومیت بود. یک سال و نیم بود که بازی نکرده بودم. من به خوبی به استقلال برگشته ام اما هنوز با رضا آذری که می شناسم فاصله زیادی دارم.

هافبک استقلال در مورد رکوردهای قابل توجه تیمش در این فصل گفت: سرمربی تیم گفته که رکورد مهم نیست و گرفتن سه امتیاز در هر بازی مهم است. امیدوارم در پایان فصل وریا گفوری جام را به دست بیاورد تا چند سال دیگر که استقلالی ها ناعادلانه نبردند جام را ببرند.

نیکونفاس: پای دشمن می جنگیدیم

محمد زبیر نیکونفاس درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد گفت: سال گذشته در فولاد بازی می کردم. این تیم خیلی سخت بازی می کند و می جنگد و بازی با این تیم بسیار سخت است. ما هم سعی کردیم دوش به دوش حریف بجنگیم و بازی خود را انجام دهیم. خدا را شکر با گل مهدی مهدی پور پیروز شدیم.

وی درباره نقش مهم خود در پیروزی های اخیر استقلال گفت: سعی می کنم آنچه را که کادرفنی می گوید انجام دهم و کارم را انجام دهم. وظیفه من این است که خوب بازی کنم.

هافبک استقلال در ابتدای بازی صحبت های جواد نکونام در گوشش را گفت: چیز خاصی نبود. رفتم پیش کارکنان نکونام و فولاد تا مرخصی بگیرم و سلام کنم. یک سال و نیم خوبی را در این تیم سپری کردم و از دیدن آنها بسیار خوشحال شدم. برای این مربیان آرزوی موفقیت دارم.

مهدی پور: هنوز اتفاق خاصی برای قهرمانی نیفتاده است

مهدی مهدی پور پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد گفت: خدا را شکر بازی سختی بود، تیم ما خیلی سخت کار می کند، فولاد تیم بسیار خوبی بود و خیلی خوب دفاع می کرد، می توانستیم با یک ضربه از راه دور یا یک ضربه ایستگاهی به گل برسیم. .

وی ادامه داد: لطف خدا بود که توانستیم برای تیمم مثمر ثمر باشیم و این 3 امتیاز برای ما بسیار مهم بود.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که مدت هاست چنین شوت هایی را ندیده ایم؟ او گفت: خدا را شکر که توانستم در این هدف به تیمم کمک کنم.

مهدی پور در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس امروز سپاهان را برد و این درگیری در جدول امسال در نهایت منجر به قهرمانی استقلال می شود و آیا مشکل مالی این تیم وجود دارد؟ البته نه تیم قهرمان است، جایگاه ما در بالای جدول خوب است و باید به این راه ادامه دهیم. مسائل مالی نیز توسط کارمندان تصمیم گیری می شود.

وی درباره محل دفن زباله نیز تصریح کرد: هفته گذشته درباره محل دفن زباله سوال کردید و ما پاسخ دادیم، دفن زباله را هم رصد می کنند و وضعیت دفن زباله ما خوب نیست.

یزدانی: شاید اسکوچیچ من را باور نکند

سیاوس یزدانی پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد گفت: بازی بسیار سختی بود. استایل تیم خوبی است و شکست دادن آنها سخت است. از این پیروزی که ارزشمند بود خوشحالم.

وی با بیان اینکه مجیدی از عملکردش راضی است و باید در تیم ملی به او دستمزد بیشتری داد، گفت: تیم ملی سلیقه ای است و شاید مربی او بازی من را دوست نداشته باشد. من هنوز دارم تلاش می کنم. در چند سالی که در استقلال بودم موفق شدم برای تیم ملی بازی کنم.

مدافع استقلال درباره تنش مهران موسوی بازیکن فولاد گفت: او را نمی شناسم!

یزدانی با بیان اینکه حراست استقلال به خوبی کار می کند، تاکید کرد: من و بچه های دیگر وظیفه خود را انجام می دهیم و امیدوارم همین روند را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گابریل پین در خط دفاعی استقلال نقشی داشت یا خیر، گفت: قطعا هر مربی در این تیم تاثیرگذار است. در نیمه دوم سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید