شبکه های قاچاق بررسی می شود/ 11 میلیارد نخ سیگار قاچاق در بازار موجود است


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878470

قائم مقام وزیر صمت گفت: در یکی از انبارهای بزرگ تهران لوازم خانگی مستعمل تجهیز و نوسازی شد که به شبکه تبدیل شد. در نهایت شبکه حل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی برادران امروز در نشست خبری با بیان اینکه مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی در لوازم یدکی، لوازم خانگی و دخانیات از ابتدای سال تاکنون حیاتی بوده است، اظهار کرد: 10 میلیارد دلار حجم بازار داخلی قطعات خودرو با 90 هزار نفر است. مدارک صادر شد و برای 39 میلیون کد رهگیری در قطعات یدکی به نتیجه رسیدیم.

معاون وزیر صنایع عمومی صمت افزود: دریافت کد شناسایی و رهگیری تمامی لوازم خانگی در سطح عرضه انجام شد به عنوان مثال یکی از انبارهای بزرگ تهران رسیدگی شد. در این انبار لوازم خانگی مستعمل را تجهیز کردند که شبکه هم شده بود که در نهایت حل شد.

برادران ادامه داد: سال گذشته 11 میلیارد نخ سیگار قاچاق در بازار دخانیات وجود داشت که قطعا در خرده فروشی با آن برخورد نخواهیم کرد، اما با قاچاق سازمان یافته مانند مرمر برخورد خواهیم کرد و بر اساس آن 3041 شناسنامه صادر کرده ایم. کدهای این ناحیه.”

وی گفت: امسال 12 هزار میلیارد تن حقوق دخانیات دولتی دریافت می کنیم.

برادران با بیان اینکه امسال 18 میلیون لوازم خانگی تولید خواهیم کرد، افزود: در بهار امسال 15 درصد کاهش ارزش گذاری، 10 درصد افزایش عمق داخلی و 10 درصد افزایش صادرات داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید