«شب شعر وحدت» با حضور شاعران البرزی برگزار می شود


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902897

خسرو عباسی گفت: «شب شعر وحدت» به مناسبت هفته وحدت با حضور جمعی از شاعران استان های البرز، تهران و قم و شاعرانی از پاکستان و افغانستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; خسرو عباسی رئیس انجمن ادبی حوزه هنری البرز از برگزاری «شب شعر وحدت» به مناسبت هفته وحدت در برج میلاد تهران خبر داد.

عباسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: این برنامه به همت حوزه هنری البرز و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور 10 شاعر برجسته کشور برگزار می شود. کشور و شاعران افغانستان و پاکستان.

وی ادامه داد: حوزه هنری در این برنامه از شاعرانی از شهرهای کرج، تهران و قم برای اجرای آیات مربوط به پیامبر اکرم (ص) دعوت کرد.

این مسئول تصریح کرد: زبان هنر در بیان ارزش‌های دینی بسیار ماندگار و مؤثر است و پیامبر اکرم (ص) نمونه‌ای بی‌نظیر از وحدت بود و در نظر داریم این معنا را با زبان بیانی شعر نشان دهیم.

عباسی افزود: امروز وحدت جامعه اسلامی موجب استکبار و رعب و وحشت غرب شده است و به طرق مختلف درصدد برهم زدن آن هستند، اما با وجود افرادی چون پیامبر اکرم(ص) این وحدت تا قیام در کشور حفظ می شود. امام عصر (عج).

وی ادامه داد: «شب شعر وحدت» 30 مهرماه ساعت 16 در سکوی دید در فضای باز برج میلاد برگزار می شود.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت شعر پیامبر اکرم(ص)، این شب شعر را در برج میلاد تهران برگزار می کنیم و از تمامی علاقمندان به شعر و ادب دعوت می کنیم در این برنامه شرکت کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید