گردهمایی ذاکران و شاعران آیینی غرب کشور در اراک برگزار می شود.

ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800110

رئیس سازمان بسیج مدعیان سپاه روح الله استان مرکزی:

ربی گفت: سومین همایش پیشاهنگان ادبیات با حضور مداحان و مداحان مناطق غرب کشور از جمله استان های مرکزی کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام 23 و 24 آذرماه در اراک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; ابوالفضل ربیع رئیس سازمان بسیج روحانی سپاه استان مرکزی در نشست خبری امشب با اشاره به برگزاری سومین گردهمایی علما و شعرا در غرب استان مرکزی گفت: مرکزی، کرمانشاه، همدان، لرستان و لرستان. 23 تا 24 آذرماه در اراک برگزار می شود و اراک میزبان این همایش بزرگ است.

وی افزود: اولین برنامه این گردهمایی با حضور 150 مداح استان مرکزی و 80 مداح از استان های مذکور از ساعت 19 الی 22 در مسجد حاج تقی خان اراک امام هادی (ع) برگزار می شود. در اراک

مسئول سازمان بسیج سپاه رجلا استان مرکزی گفت: رسالت بزرگ مداحی ترویج و تقویت ارزش های اصیل دینی و انقلابی در جامعه است. اسلام بسیار مهم است و نمازگزاران باید در این زمینه نقش مؤثری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی مداحان بسیجی در استان مرکزی برای تربیت نیرو در عرصه های مختلف مداحی و تجلیل همواره مورد توجه است و یکی از برنامه های مهم بسیجیان، برگزاری دوره آموزشی «سرود بهشتی» برای تربیت نوجوان است. بیشتر تا کنون صدها نوجوان در این دوره شرکت کرده اند که بخشی از دوره به صورت آنلاین و بخشی در روز جمعه به صورت حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید