شب شعر «قهرمان من» با حضور شاعران آیینی برگزار می شود

ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795776

مدیر خانه انقلاب اسلامی و استان اصفهان از برگزاری شب شعر «قهرمان من» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور شاعران آئینی و انقلابی و فرهنگی و مذهبی خبر داد. فعالان در اصفهان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی عسگری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی از برگزاری شب شعر قهرمان من خبر داد و اظهار داشت: شب شعر قهرمان من به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شاعران و فعالان آئینی و انقلابی فرهنگ دینی اصفهان را برگزار کرد.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و استان اصفهان با بیان اینکه حدود 11 شاعر آئینی مدعو، اشعار و سرودهای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و حضرت زهرا (س) را در قالب غزلیات، قصیده و نو ارائه خواهند کرد. شعر همه گروه های سنی شاعران از پیشکسوتانی چون حاج محسن ناصحی تا شاعران جوانی چون شاه سنایی در این شب شعر حضور دارند.

وی با دعوت از علاقه مندان به اشعار آیینی برای شرکت در این برنامه خاطرنشان کرد: امشب شعر در مدح کربلا از جواد حیدر با همکاری بسیج مداحان و خانه انقلاب اسلامی از ساعت 19 الی 21 چهارشنبه 8 دی ماه خانه انقلاب اسلامی واقع در چهار باغ در پایین خیابان جامی برگزار می شود.

عسگری با اشاره به انتخاب قهرمانم برای این شب شعر گفت: قهرمان من برای این شب شعر بر اساس لهجه حضرت آقا که فرمودند شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران است انتخاب شد. علاوه بر این، همه به آن نیاز دارند. آنها الگو و قهرمان دارند و ما حاج قاسم سلیمانی را به عنوان قهرمان انتخاب کردیم زیرا شهید سلیمانی فردی داشت که می توانست برای همه جوانان انقلابی و جنبه های مختلف زندگی همه مردم ایران قهرمان باشد.

dd0ef0db 23a6 4a2b b819 7a1242c112bc خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید