چهارمحال و بختیاری کشور شاعران زن / انتشار دو مجموعه شعر نو در استان


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838917

رئیس اداره خلاقیت های ادبی حوزه هنری استان با بیان این موضوع گفت:

اعظم قاسمی گفت: چهارمحال و بختیاری شاعران زن توانمندی دارد که آثارشان همواره در جشنواره های مختلف شعر خوش درخشیده و بیشتر آنها در سراسر کشور شهرت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعظم قاسمی، رئیس اداره آثار ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: ششمین ماه نشست شعر بانوان دو سال بعد از سر گرفته شد و در این نشست که با حضور دکتر مرضیه عباسی و جمعی از شاعران برگزار شد، مباحثی پیرامون جهان هولوگرافیک و دنیای اسطوره ها ارائه شد.
وی افزود: در این نشست تعدادی از کودکان علاوه بر شعر خوانی، نقد شعر و ارائه جدیدترین نشریات به خوانش آثار شاعران بزرگی چون سعدی و حافظ پرداختند.
رئیس حوزه ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان دارای بانوان شاعر با استعدادی است که آثارشان همواره در جشنواره های مختلف شعر خوش درخشیده و بیشتر آنها در سراسر کشور زبانزد هستند.
قاسمی با اشاره به انتشار دو مجموعه جدید از بانوان شاعر استان با عنوان «بوسه مکتوب» اثر کبری موسوی غفرهی و «چکیده» اثر فرزانه میرزهانی، گفت: ماه دیدار زنان فرصتی برای ارائه جدیدترین آثار زنان در روستایی و امیدواریم از این جلسات بتوانیم مجموعه ای از آثار ارزشمند زنان روستایی را منتشر کنیم.
وی افزود: نشست ماهانه بانوان شاعر روستا به همراه انجمن های شعری که در نقاط مختلف استان برگزار می شود فرصتی است تا بانوان صمیمانه و آزادانه از تجربیات خود بهره مند شوند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید