شرایط سخت سرمربی تیم ملی ایتالیا

شرایط سخت سرمربی تیم ملی ایتالیا

روبرتو مانچینی پس از شکست خانگی 1-0 ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی که منجر به شکست مجدد آتزوری در جام جهانی شد به خبرنگاران گفت: او زندگی من را درک کرد. چیزی برای گفتن نیست. این فوتبال است. گاهی اتفاقات شگفت انگیزی رخ می دهد و گاهی اتفاقات تلخ. اول اینکه اصلاً نباید اجازه می دادیم کارمان به پلی آف کشیده شود، اما نگذاشتیم وارد بازی شود و هر کاری از دستمان بر می آمد برای برد انجام دادیم. حتی صحبت کردن در مورد آن سخت است. قهرمانی ما در یورو مستحق بود زیرا فوتبال فوق العاده ای ارائه می کردیم، اما بخشی از شانسی که در آن بازی ها داشتیم در مقدماتی جام جهانی کاملاً پشت سرمان بود و این اتفاق از سپتامبر به قدری بد رخ داده است که باورش سخت است. “این باید اتفاق بیفتد.”

مانچو افزود: ما در مرحله مقدماتی گروه خود بودیم و تنها چیزی که نیاز داشتیم یک شانس بود، اما هرگز این اتفاق نیفتاد. گل دقیقه 92 امشب به تمام اتفاقات بدی که در این مدت برای ما افتاد پایان داد. این تیم گروهی از بازیکنان خوب است و من برای آنها ناراحتم.

سرمربی آتزوری در پاسخ به سوالی درباره آینده خود گفت: ببینیم چه می شود. فکر می کنم در حال حاضر همه آنقدر ناراحت هستند که هیچ کس نمی خواهد در مورد آینده صحبت کند. باید بگویم که الان بیشتر از زمانی که در جولای یورو را بردیم، به بازیکنانم اهمیت می دهم. آنها در حال حاضر در شرایط سختی هستند. وابستگی من به آنها بی اندازه است. خیلی زود است که بگوییم بعد از آن چه اتفاقی برای تیم ما خواهد افتاد. تیم بسیار ناراحت است اما در عین حال باید گفت که این تیم بازیکنان بزرگی دارد که آینده آنها روشن است.

دیدگاهتان را بنویسید