شرایط لازم را برای بهره مندی مردم هرمزگان از صنایع بزرگ فراهم کنید

ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794506

قهرمانی گفت: باید شرایط لازم برای بهره مندی مردم استان از مزایای صنایع بزرگ فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; رئیس قاضی هرمزگان صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

ج مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تشکر از نقش کلیدی و حمایت های نماینده ولی فقیه در قوه قضائیه گفت: تلاش اصلی شما به عنوان یک شخصیت علمی و دانشگاهی همراه با علم دینی و روحیه دینی شما بسیار است. ستودنی. “عیسی.

وی افزود: با توجه به حضور صنایع و شرکت های بزرگ در هرمزگان باید شرایط لازم برای بهره مندی مردم استان از مزایای این صنایع فراهم شود و به همین منظور قوه قضائیه اقدامات متعددی را در این زمینه انجام داده است.

قهرمانی گفت: در این راستا باید به این نکته توجه داشت که عدالت یک وظیفه عمومی است و ما در دستگاه قضایی استان همه تصمیمات لازم برای تحقق عدالت و اجرا را به دقت بررسی و ارزیابی خواهیم کرد. از حقوق انسانها برای خدمتگزار شایسته بودن «برای مردم بودن.

رئیس شورای قضایی منطقه هرمزگان همچنین از برنامه ریزی تفصیلی به منظور ارائه طرح ها و ایده های جدید برای کاهش پرونده ها و ارتقای کیفی دادرسی خبر داد و یادآور شد: بیش از 2 میلیون گواهی ایجاد و سپس در سراسر کشور اجرا شد. صادر شده در 17 ماه گذشته و در نهایت نزدیک به 4 میلیون تردد به مراجع قضایی کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش تعداد پرونده ها قوه قضائیه را به سمت رسیدگی بیشتر به موضوعات مهم و حساس تر سوق می دهد، لذا به دنبال صدور گواهی عدم گواهی الکترونیکی سوء استفاده از وراثت و پرونده های وراثت هستیم. همچنین برای صرفه جویی در وقت و هزینه مردم با استفاده از سامانه های الکترونیکی هوشمند و تامین رفاه حال عزیزان باید برای جبران خسارت حوادث بیمه ای اقدام کنیم.

باید بگویم؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز از عملکرد دکتر قهرمانی و نتایج خوب این دیدار تقدیر کرد و گفت: شاهد کارهای بیشتری خواهیم بود. در پیشرفت های آتی و دستاوردهای جدید دستگاه قضایی استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید