وعده 54 روستای آسارا برای بهره مندی از نعمت گاز به ایستگاه 1401 رسید/ زمانی که 7 ماه سرمای استخوان سوز مردم را عذاب می دهد.


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816081

از 56 بخش و شهرستان آسارا، روستاهای نودجان و کندر از نعمت گاز بهره مند شده اند و اهالی 54 روستا منتظر شعله ور شدن شعله گاز هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، گازرسانی به روستاهای بخشداری و شهر آسارا یکی از دغدغه های مردم این منطقه کوهستانی سالهاست.

یکی از اهالی آسارا در گفت و گو با تیتریک می گوید؛ گازرسانی نیاز اساسی مردم است و 7 ماه سال در یخبندان و سرما زندگی می کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در بازدیدهای محل از برنامه ریزی و اجرای پروژه گازرسانی به 35 روستای بالای سد و شهر آسارا خبر داد.

سیدرضا غفاریان در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: این خط لوله باید از کوه های طالقان عبور کند و از جوستان – گچسر به منطقه آسارا برسد.

وی افزود: لوله های مسیر گازرسانی آماده و در اختیار پیمانکار قرار گرفته و برای ادامه پروژه عایق بندی می شود.

سدری سرپرست بخشداری آسارا نیز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: مقرر شد فضای لازم برای احداث ساختمان اداری شرکت گاز ایجاد شود.

وی افزود: اقدام بدون شک در تسهیل و اجرای امور گاز و پروژه های گازرسانی موثر بوده و انتظارات مردم را برآورده می کند.

در مورد 56 بخش و شهرستان آسارا، روستاهای نویان و کندر از نعمت گاز بهره مند شده اند و اهالی 54 روستا منتظر شعله ور شدن شعله گاز هستند.

به گفته مسئولان گاز استان البرز تا یک سال و نیم آینده تمامی روستاهای منطقه آسارا از نعمت گاز برای تامین مطالبات مردم بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید