شروع فروش نقدی سایپا بدون قرعه کشی / با قیمت کارخانه ارزانتر از بازار خودرو بگیرید + تحویل 30 روزه

شروع فروش نقدی سایپا بدون قرعه کشی / با قیمت کارخانه ارزانتر از بازار خودرو بگیرید + تحویل 30 روزه

فروش نقدی سایپا بدون قرعه کشی و با تحویل 30 روزه آغاز شد.

شرایط ثبت نام اقساطی در سایپا بدون قرعه کشی اعلام شد. بر این اساس با ارائه چک صیادی می توانید با پرداخت 36 ماهه خودرو خریداری کنید. محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا اعمال خواهد شد و هر کد ملی فقط مجاز به ثبت نام یک خودرو است.

شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام فوق العاده فروش سایپا مربوط به وانت زامیاد می باشد. طبق اطلاعیه شما می توانید با 9 فقره چک 36 ماهه در طرح اقساطی سایپا شرکت کنید. نرخ بهره 23 درصد است. رنگ خودروی ثبت نامی آبی بوده و موعد تحویل 30 روز پس از بسته شدن پرونده اعلام می شود. ضمنا این شرکت خودروسازی امکان فروش نقدی بدون سود را نیز فراهم کرده است. در صورت نداشتن دسته چک، امکان ارائه چک از طرف شخص ثالث وجود دارد.

شرایط فروش پرداخت سایپا 872776 خبر خاکستری1402

چک ها باید از همان دسته چک و به ترتیب شماره و تاریخ چک باشد.
چک باید به صورت چاپی و بدون کتبی باشد. چک مشتری فقط باید از نوع و رنگ بنفش باشد.
ارائه چک ثالث فقط برای یک مشتری و یک خودرو امکان پذیر خواهد بود.

سایر محدودیت های مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه فروش نیز اعمال می شود.
در صورتی که پس از عقد قرارداد با مشتری، بنا به ضرورت یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و زیست محیطی، شرکت موظف به نصب تجهیزات یا مواد مصرفی اضافی بر روی خودرو یا ایجاد تغییر در برخی از قطعات خودرو باشد. . هرگونه افزایش در هزینه شماره گذاری، بیمه، مالیات، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات نقل و انتقال، هزینه شماره گذاری و …) قبل از فاکتور خودرو از مشتری دریافت می شود.

شرایط فروش شماره 1 و 2 این بخشنامه از زمان واریز تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در شرایط فروش ویژه اقساطی سایپا شماره 1 و 2 این بخشنامه، علاوه بر بسته های خدماتی تعریف شده، امکان انتخاب سایر بسته های خدمات فعال در شرایط فروش تا زمان واریز وجود دارد. مشتریان گرامی می توانند برای مشاهده بسته ها و آپشن های خدمات به آدرس org.saipayadak.www مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام سایپا

ثبت نام اقساطی سایپا از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 14 فروردین آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
لینک سایت ثبت نام سایپا 1402 / سایت ثبت نام زامیاد

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی وانت سایپا زامیاد تنها با مراجعه به سایت ثبت نام سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ در صورتی امکان پذیر است که متقاضیان از طریق سایت دیگری پرداخت را انجام دهند. سایپا مسئولیتی نخواهد داشت.