فروش بدون قرعه کشی خودرو محبوب ایران خودرو با قیمت مصوب

فروش بدون قرعه کشی خودرو محبوب ایران خودرو با قیمت مصوب

خودروهایی که در دور اول فروش بدون قرعه کشی در سبد محصولات ایران خودرو قرار داشتند به تدریج در حال واگذاری هستند. آبی های جاده ویژه در حال حاضر برای متقاضیانی که خودروهایشان در تابستان امسال تحویل داده می شود، درخواست پرداخت می کند.

ایران خودرو از برندگان تارا اتوماتیک خواست در تابستان 1402 وجه خود را با اولویت واریز کنند. این فراخوان تکمیل پرداخت، پنجمین دور از سلسله تماس‌هایی است که تاکنون توسط خودروساز ساکن در کیلومتر 14 جاده ویژه تحویل خودروهای فروخته شده در طرح فروش صمت با مکانیزم نوبت صادر شده است.

تارا با گیربکس اتوماتیک جدیدترین محصولی است که غول جاده آبی برای متقاضیان خود پیامک پرداخت ویژه ارسال کرده است. بررسی سبد محصولات ایران خودرو در دور اول پیش فروش سومات با مکانیزم غیر قرعه کشی نشان می دهد که ایران موتورز دانا با گیربکس اتوماتیک را فقط در دید مادران دو فرزند یا چند فرزند قرار داده است و وجود ندارد. خبرهایی مبنی بر اینکه این خودرو در اختیار کاندیداهای عادی قرار دارد. نامزدهای معمولی می توانند شانس خود را برای گرفتن تارا با گیربکس دستی امتحان کنند.

بنابراین مادران دارای دو فرزند می توانند برای خرید این خودرو مبلغی در حدود 490 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند. این خودروساز تارا با گیربکس اتوماتیک را در هشت رنگ سفید، مشکی آبنوسی، نقره ای متالیک، قرمز متالیک، خاکستری متالیک، آبی دریایی، آبی سلطنتی و سبز سر غازی در اختیار مادران قرار داد. این خودروها به صورت تحویل 90 روزه تحویل مشتریان می شود.

متقاضیان توجه داشته باشند اسامی افرادی که به عنوان قسمت دوم فروش اولویت تابستانی (تماس) 1402 به این شرکت اعلام شده و از شرکت ایران خودرو پیامک دریافت کرده اند در این بخشنامه قابل ثبت است.

بر اساس اعلام شرکت خودروسازی، ساکن در کیلومتر 14 جاده مخصوص، تاکنون پیامک پایان پرداخت برای متقاضیان دناپلاس، دناپلاس با توربوشارژر و گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس دستی برای متقاضیان ارسال شده است. جعبه دنده اتوماتیک و خانواده سورن.برنامه فروش تار

دیدگاهتان را بنویسید