شرکت ایران ترانسفو سبد محصولات خود را متنوع خواهد کرد


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895712

استاندار زنجان با اشاره به اینکه به وجود ترانسفو و این صنعت در استان افتخار می کنیم گفت: آنچه از ترانسفو انتظار داریم تنوع بخشیدن به سبد محصولات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; محسن افشارچی امروز در بازدید وزیر کشور از شرکت ایران ترانسفو اظهار داشت: ترانسفو پیشرو در صنعت استان زنجان است. در این استان دو صنعت ایران ترانسفو و پارس سوئیچ از شهرت بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: ما به وجود ترانسفو و این صنعت در استان افتخار می کنیم اما آنچه از ترانسفو انتظار داریم تنوع بخشیدن به سبد محصولات است.

استاندار زنجان گفت: انتظار داریم شرکت ترانسفو صنایع دانش بنیان را در اختیار بگیرد یا خود تولید را آغاز کند و یا به عنوان شتاب دهنده سایر شرکت ها عمل کند.

وی با اشاره به اینکه حتی باید دستگاه سازی را نیز هدف قرار دهد، گفت: انتظار داریم اندازه و بلوغ ترانسفو به سایر صنایع هم سرایت کند. با این حال امیدواریم این شرکت به عنوان یک شتاب دهنده برای سایر شرکت ها عمل کند.

افشارچی با بیان اینکه 37 درصد اقتصاد استان به صنعت وابسته است، تصریح کرد: 15 درصد اقتصاد استان به کشاورزی و 10 درصد به خدمات وابسته است.

وی با بیان اینکه صنایع راه آهن، فولاد، نساجی و سایر صنایع مانند مقوا در استان مستقر هستند، گفت: امسال برای اولین بار کارخانه ای در استان زنجان در مزایده ای شرکت کرد تا کلیه مقوای کتاب های درسی کشور را تامین کند. برنده مزایده شد.لذا کل مقوای مورد نیاز کشور در سال جاری بدون وابستگی به خارج به کشور و استان زنجان تحویل داده شد.

استاندار زنجان از تدوین و به روز رسانی اطلس سرمایه گذاری این استان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: این اطلس سرمایه گذاری شامل ارائه دارایی ها و ظرفیت های استان و همچنین اولویت های سرمایه گذاری مورد نظر در مناطق مختلف است و امیدواریم مجموعه این اقدامات به دستیابی به رشد اقتصادی 8.7 درصدی کمک کند.

وی یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته، جای خالی خوبی در استان ایجاد شده و با پیگیری های انجام شده، این ظرفیت ها افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید