آغاز ساخت 20 هزار مسکن در استان مرکزی/ سبد مسکن کشور باید متنوع باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی امروز در مراسم افتتاح پروژه ملی مسکن با 8 هزار و 100 واحد در اراک گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در مجموع 20 هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد. ساخته شده در استان مرکزی «از محصولات صنعتی مرتبط با این وزارتخانه بازدید می شود.

مولث الائمه گفت: ساخت و ساز مسکن یک موضوع بین بخشی است و نهادهای مختلف باید با هم همکاری کنند. پروژه 8100 واحد مسکن ملی در اراک اولین پروژه هماهنگ شده با کمک های خیرین است که نوع قرارداد و نحوه اجرای آن الگویی در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت حدود 70 هکتار اولین پروژه با این وسعت در کلانشهرهای کشور است و شاید با توجه به محدودیت عرضه زمین در کلانشهرها، این آخرین پروژه در این بعد باشد.

مدیر مرکزی گفت: تعداد زیادی از متقاضیان در این طرح ثبت نام کردند و ابهامات و سوالاتی وجود داشت. در همین راستا جلسه ای با حضور کارکنان در دفتر مدیر برگزار و تقریباً به تمامی سوالات پاسخ داده شد. گزارش کامل این جلسه جهت اطلاع متقاضیان منتشر شده است.

وی گفت: سبد مسکن در کشور باید متنوع باشد تا همه اقشار با توجه به نیاز خود فرصت استفاده از مسکن را داشته باشند.

محصل الائمه خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان های استان مرکزی مطلقاً محدودیتی برای تامین مسکن در چارچوب مصوبات و سیاست های دولت نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید