شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری آماده عبور از پیک بار تابستانی است


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821455

مجید فرحزاد گفت: یا با توجه به شروع فصل گرما، افزایش دما و افزایش دوره‌ای مصرف برق، طی جلساتی که از ابتدای سال جدید در این شرکت برگزار شد، برنامه‌های مدونی در خصوص طرح‌های مدیریت برق و عبور موفقیت‌آمیز آن در نظر گرفته شده است. از اوج بار. “امسال پیش بینی شده و در حال توسعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید فرحزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در اولین نشست هماهنگی برنامه مدیریت مصرف امسال؛ وی گفت: با توجه به تجربه سال های گذشته، در سال جدید حوزه کشاورزی و صنعت جزء برنامه های مدیریت مصرف برق خواهد بود و در این راستا طرح های تشویقی و تفاهم نامه هایی برای مشترکان ایجاد شده است. در این مناطق در حال بررسی و آماده سازی است.”

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان در سال 1400 در زمینه برنامه های پاسخگویی به بار موفق به کسب مقام اول در گروه چهارم شرکت های توزیع کشور شد، گفت: همکاری روستائیان رمز موفقیت این شرکت در عبور موفق است. اوج مصرف است.
گفتنی است پیک بار مصرف برق استان در تابستان سال گذشته 402 مگاوات (در طول روز) بوده که با توجه به اجرای برنامه های مدیریت مصرف و مشارکت مردمی به ظرفیت پیک 97 مگاوات رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید