شرکت پشتیبانی امور دام استان یزد از اظهارنظر درباره مافیای دام خودداری کرد


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892874

شبهه وجود مافیا در صنعت دامپروری استان یزد هر روز بیشتر می شود.

شرکت پشتیبانی امور دام استان یزد از پاسخگویی به سوالات و شبهات موجود در خصوص وجود مافیای دام خودداری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، در شرایطی که اخبار و گزارش های متعددی مبنی بر ابهامات و دست اندرکاران پشت صحنه صنعت دام سبک استان توسط یزدرسا تهیه و منتشر شد، اما شرکت پشتیبانی امور دام استان یزد به پرسش ها پاسخ داد و ابهامات مافیای این شاخه با بهانه های عجیب از مسئولیت فرار کردند.

حتی تلاش مدیر و کارشناس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان برای انجام این مصاحبه بی نتیجه ماند.

شرکت پشتیبانی امور دام استان مسئولیت مستقیم پیگیری امور دام در استان را بر عهده دارد اما در شرایطی که دامداران استان در شرایط بسیار سختی به سر می برند و اکثریت آنها از این کار دست می کشند، چه توجیهی می توان داشت. آیا عدم پاسخگویی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام وجود دارد؟ ?

این عدم پاسخگویی به این دلیل است که طرح ملی خرید قراردادی دام در استان یزد نیز اجرا می شود، اما ابهامات زیادی در مورد این طرح و نحوه اجرای آن وجود دارد و این طرح باید به امنیت غذایی استان کمک کند. کشور و دامداران او نه تنها نتوانسته مشکلات دامداران را حل کند، بلکه به نظر می رسد در زمینه تامین امنیت غذایی نیز به نتیجه لازم و مطلوب دست نیافته است.

ابهامات و وجود برخی فعالیت های مشکوک در صنعت دام سبک استان به مرحله ای رسیده است که این گروه برای منافع خود امنیت غذایی استان یزد را تهدید می کنند و جالب اینکه در این شرایط بالاترین مقام مستقیم صنعت دامپروری استان. آماده پاسخ به این سوالات و عدم قطعیت ها نیست!

در مجموع از شواهد و گزارش های میدانی به نظر می رسد که وضعیت فعلی برای صنعت دامپروری استان مساعد نیست و اگر مسئولان به روش های عجیب و سوال برانگیز خود ادامه دهند، در آینده ای نه چندان دور هیچکس رغبتی به این کار نخواهد داشت. کار کردن در حوزه دامپروری روشن نخواهد بود.

این در حالی است که عدم پاسخگویی شرکت پشتیبانی امور دام استان یزد بر بلاتکلیفی در صنعت دام می افزاید و سوالات زیادی را در این زمینه ایجاد می کند که امیدواریم با ورود نهادهای نظارتی به مشکل و جلوگیری از نابودی دام ها رفع شود. صنعت در کشور

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید