ششمین کنگره بین المللی شعر و ادب فارسی برگزار می شود


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897630

ششمین کنگره بین المللی شعر و ادب فارسی به دبیری استاد شهریار 6 شهریور یکشنبه از ساعت 8 الی 12 در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کنگره بین المللی شعر و ادب فارسی بزرگداشت استاد شهریار، ششمین کنگره بین المللی شعر و ادب فارسی بزرگداشت استاد شهریار یکشنبه 6 شهریورماه از ساعت 8 الی 12 برگزار می شود. : 00 PM : 00 در سالن کنفرانس برج میلاد.

جواد وند نوروز، رئیس بنیاد فرهنگی مکبر الشعراء، استاد شهریار با اعلام این خبر افزود: در این رویداد علمی و ملی بیش از 480 مقاله از سراسر کشور توسط محققان، پژوهشگران و فعالان به زبان فارسی ، زبان و ادبیات ترکی و شهریاری به دبیرخانه کنگره رسید.

وی افزود: در این همایش از شاعران مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان، کردستان، سیستان و بلوچستان، گلستان و… دعوت شده است.

به گزارش وند نوروزی، در این برنامه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی سخنرانی خواهند کرد.

رئیس بنیاد فرهنگی مکبره الشعراء استاد شهریار در پایان گفت: شعرخوانی و ارائه مقالات علمی از دیگر برنامه های این کنگره است و همچنین نمایشگاه کتاب پژوهشی استاد شهریار در حاشیه آن برپا می شود. این کنگره

دیدگاهتان را بنویسید