شناخت عجیب جواد نکونام از لیگ ایران

شناخت عجیب جواد نکونام از لیگ ایران

جواد نکونام در گفت وگویی گفت: ما موفق شدیم جام حذفی را برای هواداران فولاد به ارمغان بیاوریم زیرا مردم خوزستان در شرایط سختی زندگی می کنند و هواداران پشت تیم بودند و این موفقیت حاصل حمایت آنهاست. در سوپرجام بازی با تیم خوب پرسپولیس سخت بود.

وی افزود: هفته گذشته در آزادی در لیگ برتر به پرسپولیس باختیم و دانش مان بالا رفت اما در جام حذفی بازی با پرسپولیس را کنترل کردیم و پیروز شدیم.متمرکز بازی کردیم و اشتباهات جام حذفی را کم کردیم. از این به بعد تمام تمرکز ما باید روی لیگ باشد.

نکونام گفت: با توجه به اینکه دوست پیدا نکردیم بعد از 2 پنجره دوست پیدا نکردیم و با تیمی روبرو شدیم که کاملاً از نظر روحی خسته شده بود و باید تغییر می کرد. ما نتوانستیم نقاط قوت و ضعف بازیکنان را شناسایی کنیم، اما تمرکزمان را بر حفظ سلامت بازیکنان گذاشتیم.

وی ادامه داد: الان دوست داریم و این مایه خوشحالی است اما همه تیم ها حداقل دو پنجره را تقویت کرده اند اما در این دو سال هیچ کاری نکردیم و نتوانستیم 10 بازیکن عوض کنیم و 5 بازیکن اضافه شد. به تیم و لیست ما خالی است “تیم جوان در کنار باتجربه ها بازی می کند و با تقویت تیم در نیم فصل کارمان سخت تر شده است، اما عملکردمان را بهتر خواهیم کرد و قول می دهم این کار را انجام دهیم. بهترین های ما در جام باشگاه های آسیا

سرمربی فولاد خوزستان در مورد پاتوسی یادآور شد: وقتی بازیکنی می بیند کمتر بازی می کند خواهان جدایی است و پاتوسی از چند باشگاه پیشنهاد داشت و تصمیم گرفتیم پاتوسی را در کنار خود داشته باشیم تا در این راه به ما کمک کند.

وی افزود: فوتبال ایران جذابیت خود را از دست داده و به سمتی می رود که شبیه فضای مجازی شده است. الان اعصاب بدتر شده و فشار بیشتر شده و هیچکس نمی تواند آن را تحمل کند.

نکونام گفت: تا زمانی که باشگاه‌ها، مربیان و مدیران جمع نشوند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ما نمی دانیم برنامه مسابقات چه ساعتی است. در اروپا به دلیل حق پخش، تلویزیون برنامه بازی را تعیین می کند. در اهواز ساعت 16 با دمای 20 درجه بالای صفر و با پرسپولیس تهران ساعت 6 زیر 4 درجه بازی می کنیم. چرا باید اینقدر ما را اذیت کنند؟

وی افزود: هوای اهواز خوب است پس ساعت 5 بازی را ترک کنید. بازیکن نمی داند چه زمانی باید بخوابد و بیدار شود. کشور ما در فوتبال و برنامه ریزی ضعیف است و برخی مدیران اروپایی باید بیایند و برای بهتر شدن فوتبال ما برنامه ریزی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید