شناخت متناقض از روز جدید کریستیانو رونالدو

اعتراف ضد و نقیض کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو پس از تساوی 2-2 هفته گذشته منچستریونایتد در خانه آتالانتا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با زدن دو گل که به شیاطین سرخ کمک کرد تا از شکست فرار کنند، ابراز خوشحالی کرد. در این دیدار هر بار که شاگردان رونالدو از میزبان عقب می افتادند، او در وقت های تلف شده در پایان نیمه اول و دوم گلزنی می کرد تا میهمان انگلیسی در صدر جدول گروه F بماند و به صعود امیدوار باشد.

رونالدو که با دو گل مقابل آتالانتا نیز پیروز میدان شد، گفت: بازی سختی بود. در واقع، بازی در خانه با آتالانتا همیشه سخت است، اما در پایان بازی باور داشتیم که می توانیم گلزنی کنیم. همچنین بسیار خوشحالم که به تیمم کمک کردم تا از این مسابقه یک امتیاز بگیرد. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و به همین دلیل تا پایان مسابقه امیدمان را از دست ندادیم. این یک نتیجه خوب برای ما است. اوایل بازی کمی سخت بود، اما می‌دانستیم که آتالانتا به ما فشار زیادی خواهد آورد.

رونالدو ادامه داد: با این حال تیم ما هنوز راه زیادی در پیش دارد. بازیکنان تیم ما باید هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند، اما این زمان می برد. بازی مقابل آتالانتا همیشه سخت است و ما در پایان بازی کمی خوش شانس بودیم، اما فوتبال همین است.

دیدگاهتان را بنویسید