شناسایی اولین موارد فلورونا در آمریکا

ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798439

کارشناسان بهداشت ایالات متحده می گویند اولین موارد فلوئورون، ترکیبی از آنفولانزا و بیماری کرون، در این کشور گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین موارد فلورون در ایالات متحده در دو کودک از تگزاس و کالیفرنیا یافت شد.

به گزارش دیلی میل، اولین مورد این بیماری در بیمارستان کودکان تگزاس کشف شد. مورد دوم در دوران کودکی در مکزیک در حالی که خانواده او در تعطیلات در کالیفرنیای جنوبی بودند کشف شد. هر دو بیمار اکنون به خوبی گزارش شده اند.

اولین مورد فلوئورون در جهان در سرزمین های اشغالی ثبت شد. خانمی که برای زایمان به مرکز پزشکی رابین مراجعه کرده بود عفونت نسبتاً خفیفی دارد. به گفته پزشکان حال این زن جوان واکسینه نشده خوب است. با این حال، مقامات بهداشتی اسرائیل گفتند که در حال بررسی پرونده او هستند تا مشخص کنند آیا این ترکیب باعث بدتر شدن بیماری شده است یا خیر.

وزارت بهداشت اسرائیل هنوز در حال بررسی این پرونده است و معتقد است که ممکن است بیماران فلورون دیگری نیز وجود داشته باشند که هنوز تشخیص داده نشده اند.

کارشناسان بهداشت انتظار دارند که شاهد افزایش عفونت های همزمان باشیم و هشدار می دهند که هم آنفولانزا و هم کووید می توانند باعث بیماری جدی شوند.

با این حال، دکتر فرانک اسپیر، پزشک در کلینیک بیماری‌های عفونی کودکان کلیولند، به خانواده‌ها یادآوری می‌کند که اگرچه فلورون در زمستان امسال رایج‌تر خواهد شد، اما درمان‌هایی برای هر دو بیماری وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید