شناسایی 6 متخلف کنکور دلگان / نصب هوشمندانه دستگاه های تقلب در لباس زیر داوطلبان غیر بومی


ساعت: 08:26
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880056

نماینده تام الاختیار سازمان سنسه در شهرستان دلگان خبر داد؛

حسین بامری گفت: متخلفان غیر بومی کنکور که قصد تقلب در کنکور رشته تجربی با تجهیزات حرفه ای و ممنوعه را داشتند با هوشیاری ماموران حراست کنکور در شهرستان شناسایی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین بامری نماینده تام الاختیار سازمان سنسه در شهرستان دلگان در خصوص پیگیری ضرب و جرح فیزیکی تعدادی از داوطلبان رشته تجربی و ارائه توضیحات جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان بومی این شهرستان به خبرنگار عصرهامون افزود: روز گذشته آزمون آزمایشی میدانی با حضور 162 نفر برگزار شد. جمع آوری شد که تعداد 6 داوطلب غیر بومی که تصور می کردند با تجهیزات مدرنی که به همراه داشتند می توانند در کنکور آزمایشی تقلب کنند با هوشیاری ماموران انتظامی و حراست آزمون مستقر در حوزه های آزمون شهر شناسایی شدند. .

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن هر نوع وسیله الکترونیکی مانند تلفن همراه و غیره در آزمون ممنوع بوده و از قبل اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: در بین این افراد تلفن همراه، هندزفری بلوتوث، مستر کارت و سایر دستگاه های پیشرفته وجود دارد. که در آزمون مورد استفاده قرار می گیرد. کفش ها و زیرپوش ها به طرز ماهرانه ای نصب شده و توسط ماموران میدانی و حراست آزمون شناسایی و کشف می شوند.

این مسئول تصریح کرد: پس از بررسی و بررسی مدارک هویتی، مشخصات و محل سکونت و بازجویی و شناسایی متخلفان، مشخص شد که هر 6 متخلف غیر بومی شهرستان دلگان را به عنوان محل برگزاری آزمون ورودی خود انتخاب کرده اند. قصد کلاهبرداری..

نماینده تام الاختیار سازمان آزمون در شهرستان دلگان با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد حقوق هیچ داوطلبی در شهرستان تضییع شود، گفت: در این راستا بلافاصله موضوع با حضور مسئول حراست آزمون نماینده تام الاختیار سازمان آزمون شهرستان و استان و سازمان سنجش آموزش کشور و سایر نهادهای دفاعی و مرتبط اطلاع رسانی و اعزام شد.

بامری افزود: به جرایم متخلفان در هیات های امتحانی سازمان سنجش و سایر نهادهای ذیربط رسیدگی و اعلام می شود که یک تا ده سال محرومیت از شرکت در کنکور جزو مجازات های متخلفان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید