شهداب یزد در یک قدمی فینال لیگ برتر والیبال کشور


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1812972

تیم والیبال شهداب یزد با برتری در اولین دیدار مقابل فولاد سیرجان در اولین گام راهی فینال لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز گذشته با دو دیدار متوالی برگزار شد و تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند.

شهداب یزد برای پیروزی در این مسابقه کار چندانی نکرد و موفق شد در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 22 پیروز شود.

صعود یک تیم به فینال لیگ برتر والیبال مستلزم دو برد از سه مسابقه است و تیم یزدی اولین قدم خود را برای صعود به فینال برداشت.


شهداب باتجربه تر از حریفش بود

مهدی مهدوی کاپیتان مقاومت شهداب یزد درباره عملکرد تیمش در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی گفت: بازی حساس و یک طرفه ای بود. بالاخره نیمه نهایی هم حساسیت خاص خودش را دارد اما شهداب تیم حریف را خوب آنالیز کرده بود و می دانستیم حریف چگونه بازی می کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان شهداب برنامه های کادر فنی را به خوبی انجام داده بودند، افزود: بازیکنان صادقانه تلاش کردند و انگیزه پیروزی داشتیم و به نظرم مقاومت شهداب باتجربه تر از حریف بود.


7950b30e 5b70 4cd0 8607 1194975d7dd1 خبر خاکستری

کاپیتان شهداب مقاومت یزد با اشاره به اینکه در بازی اول پیروز شدیم و هنوز چیزی مشخص نیست و هنوز در نیمه راه مانده ایم، افزود: امیدوارم در بازی دوم هم همین عملکرد را داشته باشیم و می دانم کادر فنی بازی دوم را نیز در اختیار دارد. برنامه Has خودش ما هم با انگیزه وارد زمین می شویم تا با یک بازی خوب به حق خود برسیم و به فینال برسیم.


تغییر سرمربی، شوک مثبت برای شهدا

شاگردان علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه 15 اسفندماه برگزار می شود و در صورت موفقیت یزدی ها جواز حضور در فینال را کسب خواهند کرد.

با توجه به اینکه شهداب یزد در نیم فصل اول لیگ برتر روزهای خوبی را سپری نکرد، اما با تغییر سرمربی و شوکی که وارد تیم شد، نیمه دوم را با بهترین نتایج به پایان رساند و راهی فینال شد. .

علاوه بر این تیم پیکان تهران در اولین دیدار روز گذشته با نتیجه 3 بر صفر فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد تا روز خوشی برای فولادی ها در لیگ برتر مردان نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید