لیگ برتر والیبال قله شهداب / دربی شمال به سود خرازی ها

ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779588

در هفته دوم این رقابت ها تیم های فولاد سیرجان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، سپاهان، لبنیات هراز، سایپا و شهداب یزد مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز (چهارشنبه) هفته دوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران «سردار دلها» با 7 دیدار و تیم های استیلی سیرجان، کپر رفسنجان، شهرداری ارومیه، سپاهان، هراز پیگیری شد. لبنیات، سایپا و شهداب یزد موفق شدند مقابل حریفان خود پیروز شوند.

* شهرداری ارومیه 3 – صفر گرگان

تیم ارومیه اولین تیم برنده این هفته بود که در سه ست متوالی 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 22 میزبان خود گرگان را شکست داد و به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.

پاس گرگان نیز دومین ناکامی فصل خود را تجربه کرد تا یک امتیاز از هفته اول خود را در کارنامه خود نگه دارد.

این مسابقه به مدت یک ساعت و 24 دقیقه در سالن امام خمینی گرگان برگزار شد و معتبی بیدریان و اسماعیل رازگی داوران اول و دوم بودند.

این دیدار را مسعود یزدان پناه، محمدابراهیم عشق دوست و باچمن سلطانی به عنوان داور، فنی و ناظر ویژه تماشا کردند. تیم شهرداری ارومیه در ست سوم این دیدار کارت زرد گرفت.

* شهداب 3 – شهرداری ورامین صفر

تیم شهداب یزد سرگروه هفته اول در دومین دیدار این هفته میزبان تیم شهرداری ورامین بود و با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست داد تا به دومین پیروزی خود دست یابد و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

ورامینی ها این مسابقه را در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 19 واگذار کردند تا از اولین شکست خود در این فصل جان سالم به در ببرند.

وحید پورکاشیان و جواد مرآتی داوران اول و دوم این مسابقات بودند. احمد دامگانی، علیرضا محمدعلی گیلانی و امیرحسین منظمی نیز به ترتیب به عنوان داور، ناظر فنی و ناظر ویژه این دیدار را تماشا کردند.

این دیدار یک ساعت و 31 دقیقه به طول انجامید و بازیکن شماره یک ورامین (بخمن جهاندیده) در ست اول این دیدار کارت زرد گرفت.

* سپاهان 3 – پیکان صفر

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان دومین میهمان این هفته بودند که در تهران با نتیجه 3 بر صفر پیکان را شکست دادند و دومین برد خود را جشن گرفتند.

پیکان در سه ست متوالی با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 21 و 25 بر 18 مغلوب نماینده اصفهان شد تا از اولین شکست فصل خود جان سالم به در ببرد.

این دیدار یک ساعت و 33 دقیقه به طول انجامید و معتبی میرزادجانپور بازیکن شماره 12 فولاد کارت زرد گرفت.

داوود نافعی، قادر صادقی، بهروز جعفری، نادر انصاری و محمد منصوری به ترتیب داوران اول، داوران دوم، ناظر داوران، ناظران فنی و ناظران ویژه بودند.

* لبنیات هراز 3 – هورسان صفر

شهرآورد مزنیه در هفته دوم لیگ برتر در مجموعه ورزشی شهیدصدر رامسر برگزار شد و تیم لبنیات هراز بهروز عطایی دومین قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب کرد. روزی که هورسان رامسر نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که لبنیات هراز در سه ست متوالی با امتیازهای 19 بر 25، 18 بر 25 و 18 بر 25 میزبان خود را شکست داد و سه امتیاز مهم را کسب کرد. هورسان با این شکست در هفته اول به همین امتیاز بسنده کرد.

در این بازی 100 دقیقه ای محمد شاهمیری، مرتضی علایی، محسن ترابی، محمدامین برگلشگری و رضا خان محمدی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داور، ناظر فنی و ناظر ویژه قضاوت و قضاوت کردند. مسئول بودند.

* مس رفسنجان 3 – ارومیه آذرباتری یک

در یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته، تیم جدید مس رفسنجان در روز بازی خانگی آذرباتری از ارومیه، شاگردان فرهاد نفرزاده را با نتیجه 3 بر 1 غافلگیر کرد.

شاگردان اسماعیل بادرنگین از تیم مس رفسنجان که هفته اول را با شکست و مقام سیزدهم به پایان رساندند، امروز در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 20 به برتری رسیدند. اولین پیروزی

آذرباتری ارومیه ای که هفته گذشته رقابت سخت و سختی را مقابل فولاد سیرجان رقم زد، در دیدار امروز تنها در ست دوم با نتیجه 25 بر 23 حریف خود را شکست داد و این دومین شکست شاگردان فرهاد نفرزاده در لیگ برتر بود.

این دیدار 132 دقیقه به طول انجامید و متین احمدی بازیکن شماره 13 ارومیه اخطار گرفت. احمدی در ست دوم بازی به دلیل شکستگی انگشت مصدوم شد و به بیمارستان منتقل شد.

علیرضا قریب و بهزاد جهانگیری داوران اول و دوم این دیدار بودند. داوری و نظارت فنی این دیدار نیز بر عهده محمد ابراهیم زاده و امیر تولوکیان بود.

* راه ملل مریوان یک – فولادسیرجان 3

سالن 12 هزار نفری زاگرس مریوان این هفته میزبان مدافع عنوان قهرمانی بود. شاگردان آرش صادقیانی در تیم مسیر ملل مریوان که هفته اول را با شکست مقابل شهرداری ارومیه آغاز کرده بودند، این هفته را مقابل قهرمان فصل قبل شروع خوبی داشتند و موفق شدند ست اول را با گل به دست آورند. از 25 تا 21

در ادامه این تیم استیلی سیرجان در ست های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 17 به پیروزی 3 بر 1 دست یافت تا اولین پیروزی خود با سه امتیاز و دومین پیروزی متوالی خود در جام حذفی. دستیابی به مسابقات لیگ برتر.

در این بازی که 118 دقیقه به طول انجامید، افشین فتح بازیکن شماره یک تیم ملی در ست دوم کارت زرد گرفت.

محمد آقایی، هادی تیموری، امیر صداقت و محمدعلی امیدی به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

* شهرداری گنبد 2 – سایپا 3

در سالن المپیک گنبد دو تیم گنبد و سایپا به مصاف هم رفتند که هر دو تیم در هفته اول لیگ برتر شکست خوردند. همین سوال عاملی بود که در یک رالی پنج ست، سرنوشت برنده بازی در انتهای جدول را در هفته دوم رقم زد.

شاگردان طاهر گراداشلی در تیم شهرداری گنبد پس از باخت 25 بر 13 در ست اول، در ست های دوم و سوم به ترتیب با نتیجه 25 بر 23 مقابل سایپا پیروز شدند. در ست چهارم، نارنجی‌پوشان بار دیگر توپ را در دست گرفتند تا در ست پنجم با امتیاز 26 از 24 برنده بازی شود. زمانی که تیم سایپا 15 بر 10 به سود خود به ثمر رسید، برنده زمین مسابقه را ترک کرد.

دیدار دو تیم 156 دقیقه به طول انجامید و مهدی نویدی فر و میثم پارسه داوران اول و دوم بودند. علی عسگر حاجی کاظمی و عسگر درفش کاویان نیز این بازی را تماشا کردند.

این مسابقه سه کارت زرد و قرمز داشت که سهم نارنجی با دو کارت بنیامین ایگدری (زرد) و داور شکیبا (قرمز) بود و امین درگنه نیز از تیم شهرداری گنبد یک کارت زرد دریافت کرد.

* جدول با نتایج و رتبه بندی مشخص شده است

مسابقات والیبال قهرمانی سردار دلا باشگاه های ایران امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد و یزد پیگیری شد.

در هفته دوم این رقابت ها تیم های فولاد سیرجان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، سپاهان، لبنیات هراز، سایپا و شهداب یزد مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

تیم شهداب یزد در این هفته پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل شهرداری ورامین، به دومین برد متوالی خود در لیگ برتر رسید و با کسب 6 امتیاز کامل از رقابت ها تاکنون، همچنان در لیگ برتر صدرنشین شد تا سپاهان و شهرداری. ارومیه بدون تغییر باقی مانده و به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده است.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم به شرح زیر است:

* راهنمای ملت های مریوان – فولاد سیرجان 3; 25-21، 20-25، 19-25، 17-25

* مس رفسنجان 3 – ارومیه آذرباتری 1; 25-23، 23-25، 25-23، 25-20

* صفر گذر گرگان – شهرداری ارومیه 3; 20-25، 21-25، 22-25

* پیکان صفر – سپاهان 3; 27-29، 21-25، 18-25

* هورسان رامسر صفر – دایره هراز 3; 19- 25، 18- 25، 18-25

* شهرداری گنبد 2 – سایپا 3; 13-25، 25-23، 25-23، 24-26، 10-15

* شهداب یزد 3 – شهرداری ورامین صفر; 25-22، 25-21، 25-19

رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته دوم به شرح زیر است:

1- شهداب یزد

2- سپاهان

3- شهرداری ارومیه

4- ماندرا هراز

5- فولاد سیرجان

6- عسل رفسنج

7- پیکان

8- سایپا

9- شهرداری ورامین

10- آذرباطری از ارومیه

11- گردنه گرگان

12- هورسان رامسر

13- شهرداری گنبد

14- راهنمای مردم مریوان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید