شهدا و علما و ایثارگران چشم و نور این استان کردستان هستند


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890803

حجت الاسلام پور ذهبی نماینده فقیه در کردستان در یادواره شهید محمود امان اللهی که در شهرستان بیجار برگزار شد، گفت: افتخار ماست که در این دیدار پربرکت و نورانی در کنار شما باشیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، حجت الاسلام پور ذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در یادواره شهید محمود امان اللهی که در شهرستان بیجار برگزار شد، با بیان اینکه مفتخریم در این دیدار پربرکت و نورانی در کنار شما باشیم، اظهار داشت: در این دیدار پربرکت و نورانی در کنار شما هستیم.

وی بیان کرد: کسانی که در اجلاس شهدا شرکت می کنند از این جلسات بهره مند می شوند و این درک معنویت همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

حجت الاسلام پور ذهبی گفت: بیجار همواره در این عرصه پیشرو بوده و شهدا و شهدایی را تقدیم می کند که نه تنها مربوط به انقلاب اسلامی است بلکه در جنگ جهانی دوم نیز قربانیان و قربانیان زیادی داشته است.

وی گفت: شهدا، علما و شهدای بیجار چشم و چراغ این استان هستند و به این عزیزان افتخار می کنیم.

پور ذهبی خاطرنشان کرد: در زندگی باید به پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام تمسک جست تا به درجات عالی انسانیت دست یابد.

وی گفت: شهدای ما و شهید امان اللهی از جمله افرادی بودند که به دنبال شهرت نبودند و نیستند اما نام و نشانشان با اخلاصی که داشتند نامی جاودانه می شود و خود خداوند این مردم را عزیز خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: ایثار یکی از شاخصه های شهدای انقلاب اسلامی است که این ویژگی شهید امان اللهی است که در سن 22 سالگی فرماندهی نیروهای اسلامی را برعهده داشت و سپس در خدمت انقلاب اسلامی بود. ارتش و پلیس نهادینه شدند.

وی گفت: مسئولیت پذیری از دیگر ویژگی های شهید امان اللهی است که بدون هیچ چشم داشتی در هر پست و مقامی برای انجام مسئولیت خود تلاش کرد.

پور ذهبی تصریح کرد: انجام وظیفه و توجه به وظایفی که بر دوش ایشان گذاشته شده بود از دیگر ویژگی های شهید امان اللهی بود که در تمام عمر به دنبال خدمت به مردم بود.

وی در پایان افزود: این شهدای بزرگوار وقتی بر اثر سکته از دنیا می‌روند، اعضای بدن خود را اهدا می‌کنند و این در واقع نشان‌دهنده تمام فداکاری‌ها و فداکاری‌های این شهید والامقام است که از او یک شهید برجسته ساخته و شهیدی الگو قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید