اردوهای راهیان نور زمینه ساز تغییر نگرش و بصیرت واقعی شهدا و ایثارگران است.


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811574

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری:

مرتضی کریمی گفت: اردوهای راهیان نور می تواند زمینه ساز تغییر نگرش و بینش واقعی ما نسبت به شهدا و ایثارگران برای نسل جوان و جوان ما باشد و به نوعی درس مجاهدت شهدا و رزمندگان را به نسل های آینده بدهد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضی کریمی فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری افزود: اردوهای راهیان نور به مدت 7 روز به صورت حضوری از 18 لغایت 22 اسفندماه در اردوهای ویژه استان چهارمحال و بختیاری در محور جنوبی و مستقر در وی برگزار شد. این منطقه را خواهد دید.
کریمی افزود: این حرکت معنوی که از نکات برجسته مقام معظم رهبری است، زمینه ساز تحول معنوی نسل آینده بوده و در واقع مروری بر ارزش ها و دستاوردهای هشت ساله خواهد بود. حفاظت مقدس.”
وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: این سفر معنوی می تواند زمینه ای برای جوانان و نسل جوان ما ایجاد کند تا نگرش و بینش واقعی خود را نسبت به شهدا و ایثارگران تغییر دهند و به نوعی درس مجاهدت شهدا و رزمندگان را به نسل های آینده بیاموزند. .
مرتضی کریمی گفت: امیدواریم آیین معنوی اعزام کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با لشکرهای شهدا، ایثارگران و یادمان های هشتگانه را فراهم کند. سال پاسداری مقدس.»

اردوی راهیان نور یک حرکت ملی است
دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد نیز در این نشست گفت: راهیان نور یک حرکت ملی است و مانند برنامه پیاده روی اربعین حسینی تمدنی است و به همین دلیل نیازمند حمایت و توجه در سطح ملی است.
وی افزود: ارزیابی زیرساخت های مورد نیاز برای اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، بر اساس نظر ستاد ملی و شیوع ویروس کرونا در استان های اعزامی و میزبان، ارزیابی هزینه اعزام هر دانش آموز، ظرفیت اعزام دانش آموزان. بیان برنامه های فرهنگی از جمله آشنایی با شخصیت و زندگینامه شهید علم الهدی و همچنین تدوین و انتقال برنامه های فرهنگی پیشنهادی به دانشگاه های استان در دبیرخانه این اردو به منظور بهره وری حداکثری دانشجویان از این سفر معنوی او در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید