شهردار تهران حکم صادره برای مشاور خود را لغو کرد

ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779595

شهردار تهران حکم صادره برای مشاور خود را لغو کرد و در بیانیه ای نوشت: من می خواهم به مردم خدمت کنم و شهر باید با رای و نظر مردم اداره شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در بیانیه‌ای هنگام کناره‌گیری مشاور خود نوشت: در برنامه‌ای که به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کردید، هوشمندی کامل رهبری شهر آنقدر مهم بود که من شخصاً از ابتدا حوزه را در اختیار گرفتم. به داده های حساس و اطلاعات حساس نیاز به تمرکز بر یک فرد متخصص، مورد اعتماد و فهمیده با من داشت. این موضوع حتی برای من مهم تر و حیاتی تر از برخی از سمت های حساس و نظارتی بود که به نزدیک ترین بستگان مقامات ارشد سپرده شده بود که توصیه می شد. و در دوره های قبل تصویب شده است.

برای تشخیص و احترام به شفافیت، دستور رسمی صادر کردم و برای جلوگیری از آسیب احتمالی، دستور دادم دفترم هیچ اثر کارگری، مالی و امضایی نداشته باشد. اما این انتصاب به دلیل روابط خانوادگی ایشان باعث ابهام و نارضایتی برخی از دلسوزان انقلاب و ناراحتی بیشتر مردم عزیز من شد. مردمی که از اول انقلاب همیشه برایشان در سنگر ایثار و ایثار بوده ام.

من می خواهم برای مردم کار کنم و شهر باید توسط مردم اداره شود. با توجه به نظر این حامیان انقلاب، حکمی که برای آقای حیدری صادر شد را کنار گذاشتم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید