شهردار منطقه 17 به عنوان سفیر اهدای اعضای منطقه انتخاب شد


ساعت: 22:41
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892146

در اردوی جهادی پزشکان متخصص که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 17 در مرکز فرهنگی آموزشی ابوذر برگزار شد، شهردار منطقه به عنوان سفیر اهدای عضو منطقه 17 بیمارستان سینا شناخته شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، اردوی جهادی کارشناسان پزشکی به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، گروه جهادی شهید غفاری، کمیته پشتیبانی و کمیته پشتیبانی در مرکز فرهنگی آموزشی ابوذر برگزار شد مرکز بهداشت جنوب غرب تهران و بیمارستان ضیائیان.
در این اردوی جهادی 12 گروه از پزشکان متخصص عفونی، روانپزشک، اطفال، اورولوژی، زنان و سالمندان حضور داشتند. خدماتی مانند واکسیناسیون کرونا و تست تشخیصی این بیماری نیز برای شهروندان منطقه انجام شد. این خدمات به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
داورانی که نیاز به دریافت خدماتی مانند اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و رادیولوژی داشتند به بیمارستان ضیائیان معرفی شدند و این خدمات نیز برای آنها رایگان ارائه می شود.
رضا شنگی شهردار منطقه به همراه علی محمد متولیان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از شهرداران و فرمانداران مناطق از این اردوی جهادی بازدید و از ارائه دهندگان این خدمات قدردانی کردند.
در این بازدید شهردار منطقه با اشاره به برگزاری این اردوی جهادی گفت: الحمدلله در این اردوی جهادی خدمات آبرومندانه ای برای شهروندان عزیز منطقه ارائه می شود که به صورت رایگان ارائه می شود. امیدواریم با همکاری خوبی که وجود دارد این گونه اردوها ادامه پیدا کند.
در پایان این بازدید تندیس، لوح و کارت اهدای عضو توسط معاونت اهدای عضو بیمارستان سینا به شهردار منطقه اهدا شد و بدین ترتیب شهردار منطقه سفیر اهدای عضو منطقه 17 محسوب شد. بیمارستان سینا
لازم به ذکر است مراکز بهداشتی و درمانی جنوب غرب تهران برای کودکانی که در این اردوی جهادی دچار سوءتغذیه شده بودند، سبد غذایی رایگان تهیه کردند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید