شهرک خرید بوم گردی در هرمزگان احداث می شود


زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812794

دوستی از تمایل خود برای ایجاد شهرک تجاری اکو در هرمزگان خبر داد. وی گفت: به منظور توسعه همکاری‌های تجاری با کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) در هرمزگان، شهرک تجاری اکو در این استان ایجاد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان پنجشنبه شب در حاشیه اجلاس شورای نمایندگان دائمی سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) به همت هرمزگان با احمد قربان اف سفیر ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد. طرفدار عباس.

استاندار هرمزگان در این جلسه از تمایل به ایجاد شهر تجاری اکو در هرمزگان خبر داد و گفت: به منظور توسعه همکاری های تجاری با کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (ESO) در هرمزگان، شهر تجاری اکو در هرمزگان ایجاد می شود. این استان

دوستی ابراز امیدواری کرد; در دوره جدید همکاری، بخش خصوصی ایران و ترکمنستان تماس ها و تعاملات بیشتری در راستای تقویت همکاری ها خواهند داشت.

همچنین در این دیدار با توجه به تعامل بیشتر بخش خصوصی دو کشور، استفاده از تجربیات و فرصت‌ها در ساخت شهر نساجی در هرمزگان با فعال‌سازی دو زنجیره پنبه و پتروشیمی، هیئت ترکمنستانی از تاسیسات مختلف استان هرمزگان بازدید و زمینه تجارت را تسهیل کردند. بحث شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید