شهر گلوگا باید به مرکز گردشگری تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت دریا بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال است


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810129

محمود حسینی پور گفت: مازندران یکی از بهترین نقاط طبیعی و خدادادی جهان است و باید بستری برای گردشگران ملی در شهرستان گلوگا ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گلوگا که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در تالار فرهنگ اسلامی فجر و اداره ارشاد گلوگا برگزار شد، افزود: با انگیزه و نیروی کار شهرستان. باید برای توسعه ثروت استفاده شود و با وجود دریای آرام در فضای باریک، شهر مقصد گردشگری برای گردشگران بین المللی باشد.
استاندار مازندران گفت: شهرستان گلوگا با جمعیت زیاد اشتغال می تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران باشد و باید گفت مازندران یکی از بهترین نقاط طبیعی و خدادادی دنیا و بیمارستان است. باید برای استفاده الهی گردشگران ملی ایجاد شود.
وی با تاکید بر مطالعه و تحقیق در خصوص استفاده صحیح مردم از دریای آرام شهرستان گلوگا، گفت: این موضوع باید در دستور کار اولین وظیفه استاندار جدید قرار گیرد.
حسینی پور افزود: در حوزه کشاورزی گلوگا بهترین خاک را دارد و بالغ بر 60 درصد اهالی شهرستان از طریق کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند و کشاورزی باید به منطقه صنعتی تبدیل شود.
فریدون کلبادی نژاد فرماندار سابق گلوگا افزود: آب شرب اولین و اصلی ترین مشکل این شهرستان است و تا پایان سال 7 روستا از آب شرب برخوردار می شوند و برخی از مشکلات راه های روستایی نیز برطرف شده و کارها به خوبی پیش می رود. امروز اتفاق افتاد.”
مهدی داودی فرماندار جدید گلوگا افزود: اولین محور شناسایی، جذب و حمایت از نخبگان فرماندهی سپاه و بسیج محلات، آموزش و پرورش و دانشگاه در گلوگا، تدوین توسعه شهرستان و استفاده از ظرفیت سمن به عنوان سومین محور است. باید از رکن حاکمیت استفاده کرد.
وی گفت: اتباع عراقی و مستثنیات تا پایان سال 1400 مشخص می شود و استثنائات نیز مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید