شهید همدانی حفاظت امنیتی را ارتقا داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از سران فتنه و توهین وی به سردار شهید حمدانی و نقش وی در پاسداری از حرم در مقاطع مختلف انقلاب، گفت: شهید حاج حسین حمدانی به معنای واقعی کلمه بود. سرباز ولایت و عمری را مجدانه و خالصانه در راه حفظ ارزش گذراند، از اقدامات موثر در خنثی کردن توطئه های دشمنان گرفته تا حضور فعال در دفاع مقدس و عرصه های مختلف حفاظتی از انقلاب تا منطقه دفاع حرم، شهید همدانی خوش درخشید.

وی افزود: درایت و شجاعت انقلابی از مهمترین ویژگی های شهید حمدانی است و با اقدامات موثری که انجام داد دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی به ارمغان آورد و یاد و نام این شهید بزرگوار همواره با فرهنگ عاشورا همراه است. و حفظ ارزشهای اسلامی

آصفری تصریح کرد: شهید حمدانی با تدبیر درست خود برای حمله به کشور از قیام 88 جلوگیری کرد و نقش مهمی در سرکوب قیام 88 داشت که عده ای مردم را فریب داده بودند و به همین دلیل است که امروز دشمنان از این شهید بزرگوار عصبانی هستند. و البته آنها باید از عصبانیت خود بمیرند.

وی ادامه داد: اعتقاد به بسیج مردمی برای حل بحران ها از دیگر ویژگی های شهید حمدانی بود و با توان و ظرفیت مردمی توانست کارهای بزرگی هم در خنثی سازی فتنه 88 و هم در پاسداری انجام دهد. حرم اهل بیت (ع).

نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در مجلس تاکید کرد: سردار همدانی نقش مهمی در توسعه و تقویت جبهه مقاومت داشت و تشکیل گردان های بسیج مردمی حاصل اقدامات موثر شهید حمدانی بود. ، و از دوستان وفادار حاج قاسم بود و با ابتکار عملی خود همواره در زمره رهبران جبهه مقاومت قرار داشت.

وی افزود: ابتکار شهید حمدانی برای استفاده از توان و ظرفیت مردمی برای حفاظت از حرم اهل بیت (علیهم السلام) سوریه را از توطئه های جبهه استکبار نجات داد و به عنوان الگو در سایر نقاط سوریه مورد استفاده قرار گرفت. حق شهید حمدانی مطرح شد، او حاصل مکتب ائمه انقلاب بود و توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری بزرگترین دستاوردها را برای انقلاب اسلامی رقم بزند.

آصفری با بیان اینکه شهید حمدانی امنیت را ارتقا داد و به نقش مردم ایمان واقعی داشت، گفت: شهید حمدانی با بصیرت به موقع، رهبری و ایمان به نقش مردم بزرگترین حماسه ها را در زندگی پربرکت خود خلق کرد.

وی افزود: سرچشمه فتنه 88 خارج از کشور است و برخی از آنها که سران قیام نامیده می شوند با فریب مردم بیش از 8 ماه کشور را به آشوب کشانده اند.

نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در مجلس خاطرنشان کرد: نارضایتی سران قیام از شهید حمدانی به دلیل نقشه انقلابی وی در قیام 88 بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید