شورشیان در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک هستند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906283

حمیدرضا ترگی گفت: همه افرادی که با راه اندازی اغتشاشات امنیت کشور را خدشه دار کردند در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت این اغتشاشات منجر به تضعیف نیروی انتظامی و امنیتی کشور و مقدمه ای برای دستیابی به اهداف بزرگ تری شده است که مرتبط با بمب گذاری در نقاط مختلف کشور از جمله فارس است. و مشهد قبل از چنین اقدامی خنثی و افشا شدند.

وی افزود: حمله تروریستی این بار در شاهچراه منجر به شهادت 20 نمازگزار و 40 نفر از نمازگزاران این حرم مطهر شد و مشخص شد عاملان این حمله تروریستی وهابی و وابسته به جریان تکفیری سعودی هستند.

ترقی خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی مذکور نشان دهنده خطرات ایجاد چنین فضای ناامنی، ایجاد اخلال و تضعیف نیروی انتظامی برای کشور است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همه افرادی که با راه اندازی اغتشاشات و ایجاد زمینه چنین حملات تروریستی، امنیت کشور را خدشه دار کردند، شریک خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ هستند و باید پاسخگو باشند.

ترقی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی گفت: این اقدام بعضا بی ارتباط با مواضع خام و مغرضانه آقای مولوی عبدالحمید نیست.

وی برای خانواده شهید شهید شاه چراغ آرزوی صبر کرد و افزود: امیدواریم دستگاه قضایی کشور این عوامل را به شدت مجازات کند و با عوامل ایجاد چنین حوادثی در کشور برخورد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید