شورشیان همان جنایات منافقین را در دهه 60 دنبال کردند


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912323

رئیس شورای شهر تهران گفت: شورشیان در دهه 60 همان جنایات منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز بسیج گفت: شاهد شهادت مظلومانه بسیجیان در کشور بوده ایم.

وی درباره اتفاقات اخیر کشور گفت: از سه شنبه تا پنجشنبه حدود 18 نفر در کشور به شهادت رسیدند و نشان دادند که ملت و مردم ما آماده شهادت هستند و از شهادت نمی ترسند.

چمران ادامه داد: دشمن نتوانست مردم را به میدان بیاورد، پس از اعمال تاکتیک های متعدد و همراهی نکردن مردم با شورشیان، دشمن به مسائل اقتصادی روی آورد و سعی کرد با زور و فشار مغازه های مردم را ببندد که نتیجه ای نداشت. و بر همین اساس در آخرین مرحله اسلحه به دست گرفتند و همان جنایات دهه 60 منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: دولت اسرائیل که بچه ها را می کشد از این کشتار بچه ها خوشحال شد و رو به شورشیان کرد و گفت که مردم اسرائیل با آنها هستند، ایران آزاد به قول آنها یعنی تعطیل. ایران و دولت اسرائیل قطعاً این آرزو را به گور خواهید برد زیرا خود دولت اسرائیل در حال نابودی است.

وی بیان کرد: باید هوشیاری جوانان را باز کنیم و امیدوارم تیم ملی فوتبال پیروز شود و قطعا از تیم ملی خود حمایت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید