شورشیان 200 میلیون تومان به ماشین های آتش نشانی خسارت وارد کردند


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899951

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد:

محمدحسن صحراگرد گفت: اغتشاش گران در اغتشاشات روزهای گذشته بجنورد به خودروهای آتش نشانی بجنوردی 200 میلیون تومان خسارت وارد کردند و در این درگیری 4 آتش نشان نیز مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن صحراگرد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد، اظهار داشت: پس از حوادث اخیر در مرکز خراسان شمالی و ناآرامی ها، مبلغ 200 میلیون تومان به ماشین های آتش نشانی در این شهر خسارت وارد شد. بجنورد.

وی ادامه داد: همچنین چهار آتش نشان در آن شب مورد تعرض و تعرض قرار گرفتند که حال یکی از آتش نشانان وخیم به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون حال همه آتش نشانان خوب است.

صحراگرد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 965 عملیات آتش نشانی و امداد و نجات انجام شده است، گفت: در این عملیات ها 462 نفر توسط آتش نشانان نجات یافتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه آموزش های ارائه شده، 17 هزار نفر ساعت نیروی آتش نشانی، مردمی و ادارات از این آموزش ها بهره مند شده اند.

وی در خصوص وضعیت تجهیزات و خودروهای آتش نشانی بجنوردی تصریح کرد: 18 خودرو آتش نشانی در مرکز خراسان شمالی مشغول به کار هستند و خودروها مدرن هستند اما به دلیل خدمات دهنده بودن در برخی موارد نیاز به تعمیر اساسی دارند.

صحراگرد با اشاره به اینکه 117 آتش نشان در پنج ایستگاه آتش نشانی بجنورد مشغول به کار هستند، گفت: بر اساس چارت سازمانی ظرفیت نیروهای آتش نشانی بجنورد تکمیل شده و ایستگاه ششم که در شهرک فرهنگیان در حال ساخت است باید تحویل داده شود. بعد از کار قدرت دارد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید