شورش های اخیر آزمون بزرگی برای تمامی اموال و افرادی بوده است که با پلیس در تعامل هستند.


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901560

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حوادث اخیر آزمون بزرگی برای همه مردم و مردم در تعامل با نیروی انتظامی بوده است. آنها یک انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروهای فراجا برای حفظ امنیت و آرامش مردم خالصانه تلاش می کنند. مردم و اجازه دسیسه های بد دشمنان را نخواهند داد.»

وی ادامه داد: تحمل و استماع حقوق مردم وظیفه همه کارکنان است. اما از طرفی با کسانی که حرفشان درست نیست و به دنبال اغتشاش، غارت اموال، قتل و بی نظمی در جامعه هستند و کاری که دشمن خوشبختی است انجام می دهند، باید با قانون برخورد شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر نیروی انتظامی مورد حمایت سیاسیون، فرهیختگان و نخبگان و همچنین آحاد مختلف مردم قرار نگیرد، نمی توان از این نیروی که چشم ناظر نظام اسلامی است انتظار امنیت، آرامش و آسایش داشت. .

وی افزود: حوادث اخیر آزمون بزرگی برای همه ی املاک و مردم در تعامل با نیروی انتظامی بوده است و مردم عاقلانه خود را از اغتشاش گران جدا کردند و به دشمنان نشان دادند که همواره حامی نظام اسلامی و مدافع آرمان ها هستند. انقلاب

سردار اشتری در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله فرج در ماموریت های مختلف گفت: روزانه 30 هزار ماموریت توسط نیروی انتظامی انجام می شود که نشان از عظمت کار فرج دارد.

وی هوشمندسازی امکانات، تجهیزات و نیروهای پلیس را یکی از اقدامات فرج در این یک سال عنوان کرد و افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران از نظر اطلاعاتی اگر نگوییم جلوتر از سایر کشورها نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید