شوک بزرگ استقلال در آستانه از دست دادن جام حذفی است

شوک بزرگ استقلال در آستانه از دست دادن جام حذفی است

پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان، با وعده های مکرر باشگاه استقلال، موج عظیمی از نارضایتی در بین بازیکنان به وجود آمد و شاگردان ساپینتو یکی پس از دیگری به کاستی های تیم خود اشاره کردند. پس از خروج از رختکن استقلال همه بازیکنانی که در مقابل خبرنگاران حضور داشتند به ماه های فقیرانه اشاره کردند و صراحتا اعلام کردند که باشگاه 7-8 ماه است حقوق آنها را نداده و ادامه این وضعیت سخت است. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از بازی به بحران های زیادی که گریبانگیر تیمش شده است اشاره کرد. او از مشکلات مالی هم صحبت کرد و حتی تهدید کرد که اگر شرایط استقلال به همین منوال پیش برود، تمریناتش را در این تیم ادامه نخواهد داد.

مجموعه این اعتراضات و تهدیدها نشان می دهد که با وجود پیروزی مقابل مس رفسنجان، مرکز استقلال به شدت بحرانی است و ادامه این وضعیت ممکن نخواهد بود. این در حالی است که بازیکنان استقلال قصد دارند اعتراض خود را به گونه ای دیگر به مدیران این باشگاه اعلام کنند و از مدیران باشگاه بخواهند حقوق معوقه چند ماهه خود را قبل از دربی پرداخت کنند.

مشخص نیست مدیران باشگاه استقلال بعد از پایان فصل و مسابقات حذفی جام حذفی همچنان در این باشگاه حضور خواهند داشت یا خیر و در صورت حضور برای رفع مشکلات مالی اقدام خواهند کرد. حجت کریمی تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت دستمزد بازیکنان انجام نداده و بدون اینکه قدمی در این راستا بردارد، از پس آن برمی آید. تنها حرکت کریمی در روزهای اخیر سفر به امارات و مذاکرات شکست خورده با باشگاه شباب الاهلی امارات بود و عملا هیچ کاری برای پرداخت مطالبات بازیکنان انجام نشد.

ادامه این روند حتی ممکن است به سردی و بی تفاوتی بازیکنان استقلال در جام حذفی منجر شود و آینده این تیم در این جام نیز به خطر بیفتد. بسیاری از هواداران استقلال معتقدند اگر تیم محبوبشان با همان روحیه نامناسبی که در لیگ دیده شده در جام حذفی بازی کند، عملا نمی توان شانسی برای استقلال در این جام متصور شد و هم برای مدیریت و هم برای مدیران خوب است. اعضای کارکنان از نظر فنی اقداماتی را انجام می دهند که منجر به افزایش قدرت ذهنی بازیکنان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید