شکیرا برای پیک غزال می خواند!

شکیرا برای پیک غزال می خواند!

پیکه و شکیرا پس از 12 سال زندگی مشترک، تابستان امسال تصمیم به جدایی گرفتند.

این امر برای هر دوی آنها عوارض زیادی به همراه داشت و درگیری آنها بر سر حضانت دو پسرشان و همچنین کل درآمد و اموالی که در این سال ها به دست آورده اند، حتی به دادگاه هم کشیده شد.

حالا به نظر می رسد که آهنگ جدید شکیرا به نام مونتونیا هم خطاب به همسر سابقش و رفتاری که مدافع بارسا با خواننده کلمبیایی داشت.

در بخشی از این آهنگ آمده است: «تقصیر تو یا من نبود، تقصیر مونتونیا بود. من هیچ وقت چیزی نگفتم اما ناراحتم کرد. من می دانستم که این قرار است رخ دهد.”

در ویدیوی این آهنگ شکیرا به همراه اوزونا یکی دیگر از خواننده ها در فروشگاهی که آهنگ «تبریک» پخش می شود دیده می شود و جالب اینجاست که شعر این آهنگ نیز در مورد زوجی است که یکی از آنها به آنها خیانت کرده است. .

شکیرا که با چشمان اشک آلود دیده می‌شود، در این آهنگ می‌خواند: «ما را فراموش کردی. یکدفعه اون آدم قبلی نبود و به خاطر خودشیفتگیش منو ترک کرد. الان مثل کریسمس سرد است و بهتر است تمام شود.»

شکیرا در پستی که درباره آهنگ جدیدش منتشر کرد، نوشت: “از اوزو و همه حمایتی که از من کردی و عشقی که از زمان انتشار این ویدیو به من نشان دادی متشکرم. امیدوارم ازش خوشتان بیاید.”

دیدگاهتان را بنویسید