شیرینی در قزوین گران شد/ تعرفه جدیدی اعلام نشده است


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837253

نصرتله حیدری گفت: قطعا قیمت شیرینی را که حداقل 50 تا 100 درصد خواهد بود افزایش خواهیم داد که پس از جلسه با نمایندگان استان و تصمیم گیری نهایی در هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; افزایش قیمت آرد در بخش صنعتی علاوه بر افزایش قیمت نان صنعتی، تمامی محصولات مرتبط با این مواد اولیه را نیز تحت تاثیر قرار داد.

اکنون شوک گرانی آرد از ماکارونی عبور کرده و به صنعت شیرینی و شیرینی پزی رسیده است. بدون شک با افزایش قیمت آرد باید شاهد چند برابر شدن قیمت شیرینی باشیم.

نصرتله حیدری رئیس اتحادیه قنادان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی در این خصوص گفت: در حال حاضر قیمت انواع شیرینی مانند قبل است و تاکنون نرخ جدیدی از سوی اتحادیه اعلام نشده است.

قنادان به ازای هر کیلوگرم شیرینی بین 20 تا 30 هزار تن از دست می دهند

وی با اشاره به افزایش قیمت آرد افزود: قطعا قیمت شیرینی را که حداقل 50 تا 100 درصد خواهد بود افزایش خواهیم داد که پس از جلسه با نمایندگان استان و تصمیم گیری نهایی در هفته آینده اعلام خواهد شد. “

این مسئول گفت: در حال حاضر قنادان استان مجاز به ارائه قیمت جدید و افزایش قیمت نیستند و این امر در صورت مشاهده تخلف محسوب می شود.

رئیس اتحادیه قنادان استان قزوین گفت: با این حال اگر قنادان به دلیل افزایش قیمت آرد با تعرفه های قبلی کار کنند، بدون شک هر کیلوگرم شیرینی بین 20 تا 30 هزار تن ضرر می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید