صبرو بصیرت ماهیت معاندین را فاش کرد/ رسانه ها تلاش کنند دستاوردهای بسیج را پوشش دهند.


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912334

سیاوش مسلمی با بیان اینکه مردم ایران به ماهیت رسانه های ضد ایرانی پی برده اند، گفت: صبر و بصیرت مردم ماهیت یاغیان را آشکار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در دیدار با هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای استان مازندران اظهار داشت: همه باید به فکر بسیج و در راه اعتلای انقلاب اسلامی باشند. گفتمان سازی ائمه انقلاب و در راه رواج این گفتمان آری او یک بسیجی واقعی است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه جهادگران و مجاهدان عرصه رسانه بسیجی هستند، افزود: همکاری، تعامل، درک اهداف و بصیرت که در مجموعه صدا و سیمای مازندران وجود دارد، مطلوب است.

مسلمی با تصریح بر طراحی برنامه های اصیل در صدا و سیما خاطرنشان کرد: دشمن از رسانه ها برای القای یأس و ناامیدی در جامعه استفاده می کند و تولید محتوا در رسانه باید متناسب با شرایط روز جامعه باشد. اطلاع رسانی و اطلاع رسانی صحیح، در مورد توطئه نیست، دشمنان خنثی شده اند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه پوشش خدمات بسیج به مردم باید مورد توجه جدی رسانه ها قرار گیرد، افزود: خدمات بسیج در حوزه شفا بسیار چشمگیر است.

مسالمی از دارا بودن 16 مرکز درمانی و یک بیمارستان استان مازندران خبر داد و افزود: مراکز درمانی بسیج در شهرستان ها به اقشار محروم خدمات رسانی می کنند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به محرومیت بسیج سازندگی در مناطق عقب مانده و فعالیت گروه های جهادی اشاره کرد و افزود: همچنین بسیج سازندگی کارهای زیربنایی و پروژه های بزرگی مانند زباله سوز را انجام داد که 90 درصد پیشرفت داشت و این مردم. باید اطلاع رسانی شود

موسلی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: ما در یک جنگ ترکیبی هستیم و رسانه ها جزء غیرقابل انکار آن جنگ هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه رسانه های ضد ایرانی و دشمنان در صدد برهم زدن امنیت روانی مردم هستند، گفت: امروز جنگ روایت است و روایت سازی نیازمند هنر رسانه ای است.

مسلمی با بیان اینکه مردم ایران به ماهیت رسانه های ضد ایرانی پی برده اند، خاطرنشان کرد: صبر و بصیرت مردم ماهیت معاندین را آشکار می کند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی تمام عیار علیه ملت و نظام تلاش می کند، تصریح کرد: حمایت دشمنان در قیام های اخیر به وضوح دیده می شود و مردم اهداف دشمنان را خنثی کردند. با زیرکی آنها

سردار مسلمی در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش روحانیت در انقلاب و تحقق آرزوی شهدا پرداخت و گفت: نیاز است صدا و سیمای مازندران به مستندسازی و اطلاع رسانی فعالیت های انقلابی روحانیت بپردازد. . “

فرمانده سپاه کربلا بر لزوم رواج تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه ملی در ترویج تفکر و اندیشه ناب بسیجی نقش مهم و موثری دارد و باید در جهت رواج آن در بین مردم و جامعه تلاش کند.

سردار مسلمی انعکاس دستاوردهای بسیج را از ضروریات امروز رسانه ملی می داند و خاطرنشان می کند: بسیج قدرت نرم نظام است و نفوذ و اعتماد مردم به بسیج به دلیل شخصیت مردمی آن است.

در پایان این دیدار از همکاری و تلاش هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید