موج بصیرت مردم خواص مطرود فتنه 88 را فاش کرد/ اصلاح طلبان با تحریف واقعیت به دنبال تضعیف دولت سیزدهم هستند.

ساعت: 08:09
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795638

احمدعلی مقدم با بیان اینکه قیام سال 88 مصداق انحراف اموال مطرود جامعه اسلامی بود، گفت: فراموش نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص 9 روز، روز روشنگری گفت: هیچ روز، روز روشنگری، ولایت و از ایام الله است که با بصیرت مردم همیشه در صحنه، نقطه عطفی در تاریخ شد. جمهوری اسلامی ایران؛ در واقع روز پیروزی بصیرت بر اغتشاشات، درگیری و رویارویی مردم روستا با خائنین و منافقین داخلی که آب بر آسیاب دشمن ریختند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه 18 دی ماه مانوری برای اعلام آمادگی حامیان آخرالزمان مهدی (عج) بود، ادامه داد: آنها سعی کردند از این اعتراضات برای اجرای دستورات شیطانی آمریکای جنایتکار و جنایتکار استفاده کنند. رژیم صهیونیستی اما ملت همیشه هوشیار و ولایتمدار ما به صورت خودجوش به میدان آمدند و قیام دشمن را خنثی کردند و دست مزدوران و سران داخلی را آشکار کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان با بیان اینکه قیام سال 88 مصداق انحراف از خواص مطرود جامعه اسلامی بود، افزود: حسینی و ولایت و در نهایت پیوستن به دشمنان قسم خورده اسلام و نظام هیچ بودند. اما موج بصیرت مردم که آنها را راند.

دبیر ستاد امام خمینی (ره) در جبهه و رهبری استان کرمان با بیان اینکه حماسه 9 دی با حضور خودجوش ملت انقلابی و ولایتمدار همه محاسبات دشمنان داخلی و خارجی را در هم شکست، گفت: حماسه روز نهم بود و چون ولایت فقیه رکن و رکن خیمه انقلاب است. لذا ملت با بصیرت ما در طول سالهای انقلاب بارها و بارها نقش کلیدی ولی فقیه برای رهبری انقلاب را در طوفان های سهمگین اغتشاشات تجربه کرده است و به درستی می داند که تضعیف جایگاه ولی فقیه ولایت معصوم را ضعیف می کند به آن بچسب.

وی گفت: آنها با بی توجهی به ماه محرم و روز عاشورا و مخالفت با ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی، اموال خود را فروختند و می خواستند خدمت خوب خود را به بیگانگان ثابت کنند، اما ملت ما همیشه با آزادی خواهی و خود بیدار است. اصلاح طلبان صالح: ایشان هیچ گاه خاطره خوشی نداشتند و اخیراً با دروغگویی و تحریف حقایق و تحریف حقایق سعی در تضعیف حکومت مردمی آیت الله رئیسی دارند.

مقدم افزود: انتخابات به خوبی نشان داد که سطح بصیرت توده ها و توده ها بالاتر از بسیاری از صفات است که متأسفانه شاهد بودیم علیرغم توصیه های مکرر مقام معظم رهبری عده ای نابینا با دشمنان انقلاب همراهی می کنند. و سیستم.”

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه حماسه 20 شهریور تداوم و بسط بلوغ سیاسی ملت ایران است، تاکید کرد: دانشمندان و فرماندهان مهم و هسته ای کشور، فلج شدن اقتصاد و معیشت کشور است. برای ملت ایران که تشت رسوایی این جماعت ذلیل از بام افتاده و دستشان به روی مردم آشکار شود. پس بیهوده برای گمراه کردن افکار عمومی تلاش نکنید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: برخی اصلاح طلبان همواره به اربابان خود یعنی آمریکا و انگلیس وفادار بوده و دائماً در تلاش برای تحکیم مواضع دشمن در کشور هستند. ما از آیت الله رئیسی مطالبه داریم، اما جریان اصلاحات بداند که مردم ضعف و ناکارآمدی دولت های قبلی خود را فراموش نکرده اند و اجازه نمی دهند کارکرد دولت سیزدهم مردم و انقلاب را مختل کنند.

دبیر ستاد امام خمینی (ره) و جبهه رهبری استان کرمان با تاکید بر اینکه حماسه 20 شهریور روز سربلندی و پذیرش ملت و نفی اموال این انقلاب است، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای این روز اتحاد مردم است. با و حفظ انقلاب اسلامی بود؛ در دولت کنونی اصلاح طلبان به دنبال جایگاه و ابقای مدیران خود هستند تا بتوانند نقشه های شوم خود را عملی کنند، اما مسئولان ما باید هوشیار باشند و این الزام اصلاحات را نپذیرند. بنابراین اصلاح طلبان باید دست از آشوب و دشمنی بردارند، زیرا تنها راه نجات آنها تعامل و همکاری با دولت انقلابی است.

وی گفت: رمز ماندگاری این انقلاب تکیه بر ایمان و ولایت مداری است و اهل بصیرت همواره مطیع ولی فقیه انقلاب هستند، بنابراین یکی از مهمترین راه های مقابله با اغتشاشات، بصیرت است. تقویت حسادت دینی، ولایت مداری، روحیه انقلابی، شعور فکری و عملی «و حضور و اقدام به موقع.

مقدم ادامه داد: کنتیه سال 1367 نماد بارز سرمایه گذاری بر فرهنگ استکبار جهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی با استفاده از عناصر داخلی بود. برای دشمنی و استکبار و بیعت مجدد با ولی فقیه.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه 18 دی ماه روز پیروزی سربازان الهی بر سربازان شیطان است، خاطرنشان کرد: آنها را نمی خورند پس به یاد داشته باشید این حماسه ها و قیام های مردمی تجدید میثاق است. و درس عبرتی است برای اینکه مومن و غیر مومن در ولایت و انقلاب و دوست و دشمن شناخته شوند تا مردم ما قدردان نظام و انقلاب خود و پاسداری و عزت آن جان خود را فدا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید