اصلاح طلبان به دنبال تضعیف موقعیت دولت قبل از مذاکره هستند/ از بازی پولی همتی تا حمله به عملیات استبدادی

ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782234

برخی از رسانه ها در آستانه دور جدید مذاکرات تصمیم گرفتند کلید بازی معیشت و قدرت مردم را برای تضعیف دولت سیزدهم انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اخبار غیررسمی، دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 قرار است در آذرماه آغاز شود و مذاکره کنندگان ایرانی برای انجام تعهدات غربی و بازگرداندن ایران به شورای امنیت، بار دیگر با کشورهای غربی دیدار خواهند کرد.

این در حالی است که برخی جریان های سیاسی و رسانه ای داخلی در آستانه دور جدید مذاکرات، برنامه ریزی پنهانی برای تضعیف دولت سیزدهم را آغاز کرده اند.

سناریوی این جریان خاص در محور معیشتی، بورس و مسائل اقتصادی حرکت می کند تا قبل از شروع مذاکرات، مردم دولت سیزدهم را از طریق مسائل معیشتی زیر سوال ببرد.

این در حالی است که عبدالناصر همتی یکی از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات طبق همین برنامه ریزی رسانه ای مدعی است که دولت سیزدهم مانند دولت قبل بدون پشتوانه اقدام به چاپ پول کرده است که این ادعا بلافاصله توسط دولت سیزدهم تکذیب شد. اقتصاد

موضوع رویارویی نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس و توقیف نفتکش، اتفاقی بود که سناریوی تضعیف دولت را خدشه دار کرد و رسانه های اصلاح طلب را به سمت استفاده از همه ابزار رسانه ای خود برای حمله سوق داد. این اقدام مقتدرانه دولت سیزدهم را از ایجاد برگ برنده در مذاکرات باز می دارد.

در این بین اما هوشیاری دولت برای پرهیز از ورود به فضای تنش ایجاد شده توسط برخی جریانات سیاسی قبل از مذاکرات و ورود به مذاکرات آتی درباره آخرین دستاوردهای دولت در اقدام و برنامه ریزی کوتاه مدت ضروری است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید