صدای تجزیه طلب امروز با داعش، آمریکا و اسرائیل همسو است


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891356

حجت الاسلام نیک بین گفت: سران قیام که صدایشان هم صدا با آمریکایی ها، داعش و اسرائیلی ها شنیده می شود و طبل رسوایی شان همه دنیا و مردم را پر کرده است، انقلاب را به سراشیب سقوط رساندند. و اینها کسانی بودند که پای انقلاب ماندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهساره در شورای اسلامی شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای روستای اکبرآباد و سالگرد اولین شهید مدافع حرم کشور ، گفت: انقلاب اسلامی خانه اجاره ای و پیمانی بود و در ابتدا انقلاب همچنان ناپایدار بود و بسیاری معتقد بودند که این انقلاب در این هفته، هفته آینده و ماه آینده سقوط می کند و برخی هنوز هم این اعتقاد را دارند و این را می گویند. به مدت 43 سال

وی با بیان اینکه تا زمانی که شیرآبادی ها، اکبرآبادی ها، زاده اکبرها، فخری زاده ها و مردم در صحنه انقلاب هستند، دشمنان داخلی و خارجی نمی توانند کاری از پیش ببرند، اذعان داشت که مردم از سقوط مجدد این نظام جلوگیری می کنند. مسئولانی که گاه انقلاب را تا مرز فروپاشی پیش بردند و سران شورشی که امروز صدایشان همسو با آمریکایی ها و داعش و اسرائیلی ها شنیده می شود و بر طبل رسوایی هایشان دنیا و مردم را پر کرده بود، به ارمغان آوردند. انقلاب تا پایان خود افتادند و مردم پای انقلاب ماندند.

نماینده مردم کوه سره تاکید کرد: شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس انقلاب را به ثبت رسانده اند و خیابان به خیابان و خیابان به خیابان این شهرستان با نام شهدا ثبت می شود و برای اینکه نام یک شهید نباشد. از هر کوچه و کوچه ای پاک شد، گفت: شهدا قبل از اینکه تباهی میدان عمل باشند، تباهی روح بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید