فرق ملی گرایی که سرود ملی نمی خواند با این تروریست تجزیه طلب چیست؟


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910108

پرچم و سرود نماد تمامیت ارضی یک کشور است و تقریباً هر تجزیه طلبی که بخواهد بر خلاف وحدت یک کشور عمل کند ابتدا پرچم و سپس سرود تجزیه طلبان را یاد می گیرد. حتی این خانم تروریست تکفیری که این جسارت را دارد که به نام بلوچستان مردم بلوچ و ایران را با پرچم تجزیه طلبی بلوچ تهدید کند، نتیجه عملیات روانی گسترده سعودی ها و لندنی ها علیه ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرچم و سرود نماد تمامیت ارضی یک کشور است و تقریباً هر تجزیه طلبی که بخواهد بر خلاف وحدت یک کشور عمل کند ابتدا پرچم و سپس سرود تجزیه طلبان را یاد می گیرد. حتی این خانم تروریست تکفیری که این جسارت را دارد که به نام بلوچستان مردم بلوچ و ایران را با پرچم تجزیه طلبی بلوچ تهدید کند، نتیجه عملیات روانی گسترده سعودی ها و لندنی ها علیه ایران است.

ورزشکاری یا بازیگری که چشم و گوش خود را به روی 85 میلیون ایرانی که موج جنگ روانی دشمن را نپذیرفتند بسته است و مانند سربازان رسانه های تروریستی عربستان و بی بی سی با اقدامات کودکانه و … البته توهین های بی شرمانه سرود ایران با نام هزاران شهید چه فرقی با این تجزیه طلب و تکفیری و تروریست دارد؟

استعدادهای بزرگ فوتبال کشور در سراسر ایران اسلامی، استعدادهای بزرگ هنری کشور که پشت درهای بسته مافیای انتخاب بازیکن و بازیگر می مانند و دل در دست ایران عزیز دارند، به راحتی می توانند از فرصت استفاده کرده و جایگزین شوند. سربازان بین المللی عربستان


خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید